Marketing a komunikace pro luxus
Haute Future Fashion Academy
Klíčová informace
Umístění kampusu
Milano, Itálie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
Vyžádejte si informace
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Rozvíjet marketingové strategie a komunikace luxusního značky signi ca veicolarne ef ectively hodnot a identity, udržovat konzistentní pozici na trhu s příslibem jedinečnosti a výlučnosti, jeho luxusní zboží.
Il Letní Campus Marketing & Communication luxus Je navržen tak, aby obrázek hloubkovou luxusního trhu a zavést hlavní prvky marketingu a komunikace.
Během kurzu se bude objevovat teorie o umístění a cílení a na základě analýzy speci C "případových studií", bude analyzovat marketingové a komunikační strategie přijaté nejslavnější luxusní značky.
PROGRAM
1. týden
- Úvod a analýza "luxusního pojetí"
- Různé koncepce luxusního de definována pomocí proměnné "místo a čas"
- Luxus jako komunikační nástroj
- Případové studie: velké reklamní kampaně, celebrity potvrzení a celebrity drby
- Luxusní módní systém: Obecné analýza, silné a slabé stránky
- segmentace Značka: mezinárodní scénář a hlavní konkurenční faktory
2. týden
- Analýza polohy na relevantním trhu
- polohovací strategie na základě referenční cíle
- Analýza distribuce luxusních výrobků: nové formáty a tržní potenciál pro pět hlavních kanálů (maloobchod, velkoobchod, cestovní drobného, podnikového a on-line prodejním místě)
- Řízení komunikace: komunikace, pokud jde o sociální změny, vývoj reklamy a distribuce digitálních médií
- Situace současných a předpokládaných budoucích trzích scénářů
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Kurz: Summer Session 2024
- Paris, Francie
Předuniverzitní kurzy EHL
- Lausanne, Švýcarsko
- Passugg, Švýcarsko
Management luxusní značky pohostinství
- Lausanne, Švýcarsko