Akademický rok módní marketing a komunikace - příjem na podzim
IED – Istituto Europeo di Design Florence
Klíčová informace
Umístění kampusu
Florence, Itálie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
9 měsíce
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 14 000 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
04 Sep 2024
* registrační poplatek 3 000 EUR + poplatek za kurz 11 000 EUR
Úvod
Tento kurz se koná v anglickém jazyce
Móda je úzce spjata s komunikací a marketingem, protože umožňuje značkám komunikovat o svých produktech, identitě a strategii. Z tohoto důvodu je velmi důležité umět navrhovat reklamní kampaně a identifikovat a organizovat propagační aktivity prostřednictvím nejvhodnějších komunikačních kanálů, aby bylo možné vyjádřit vlastnosti značky a inzerovat její produkty.
Akademický rok módního marketingu a komunikace vám umožní analyzovat vztah mezi značkou, produkty a publikem a roli, kterou hraje marketing a komunikace v módním průmyslu. Prozkoumáte, jak značky komunikují svá klíčová sdělení napříč propagačními platformami, jako jsou branding, reklama, tisk, digitální a sociální média, vizuální merchandising, maloobchodní prostředí, události a experimentální marketing.
Kurz se zaměřuje na teorii pozičního a cílového publika a analyzuje konkrétní případové studie některých marketingových a komunikačních strategií přijatých nejrenomovanějšími značkami.
Rozvrh: Lekce probíhají od pondělí do pátku, na plný úvazek.
Galerie
Ideální studenti
cílová
Studenti navštěvující druhý rok vysokoškolského studia v oboru Komunikace, Marketing nebo Fashion Styling a profesionálové pracující v jednom z těchto oborů, kteří se snaží dosáhnout kariérního rozvoje a dalších dovedností a znalostí v konkrétním oboru.
Přijímací řízení
Stipendia a financování
S cílem podpořit účastníky při krytí účastnického poplatku IED aktivovalo členitý systém zařízení: částečná nebo celková stipendia na školné; Early Bird jsou prostředky pro studenty, kteří dokončí zápis do daných termínů.; Financování s možností platit školné na splátky díky dohodám s hypotečními společnostmi.
Osnovy
Metodika a struktura:
Vzdělávací cesta je založena na získání kulturních, metodických, technických a technologických znalostí a dovedností ve zvoleném oboru. Kurz střídá teoretické lekce s workshopy a setkáními se zástupci předních společností v tomto odvětví.
Akademický rok se skládá z podzimního semestru módního marketingu a jednoho ze dvou jarních semestrů: módní komunikace nebo módního stylingu.
Cílem kurzu je naučit vás rozvíjet analytické a kritické myšlení, schopnost pracovat samostatně a jako součást týmu, využívat efektivní komunikaci a schopnost poskytovat a přijímat konstruktivní zpětnou vazbu.
Prostřednictvím podzimního semestru prohloubíte marketingové strategie, které značky často používají, a pochopíte, jak je lze měřit z hlediska produktivity, prostřednictvím umisťování produktů, vnímacích map a portrétů spotřebitelů.
Na základě vašeho výběru se během jarního semestru soustředíte na uvedení nového produktu na trh, opětovné uvedení na trh a přemístění značky nebo se připravíte na plánování a komunikaci událostí pro módu, počínaje studiem významných anamnéz a naučit se nejefektivnější metody řízení projektu, zákazníka nebo události pomocí digitálních nástrojů ke zvýšení integrovaných strategií komunikace.
Žebříčky
IED se snaží vybudovat podpůrné prostředí a spolupráci s partnery. To je důvod, proč IED poskytuje potřebné nástroje na podporu potenciálních studentů při objevování příležitostí, přijímání informovaných rozhodnutí a navrhování jejich budoucnosti.
Díky inovativní metodice a profesionálnímu úspěchu studentů IED, ministerstva školství a výzkumu zemí, kde IED přímo působí – Itálie, Španělsko a Brazílie – oficiálně akreditovala většinu bakalářských a magisterských kurzů IED.
Výsledek programu
Naučíte se komunikační strategii a to, jak rozvíjet psaný, vizuální a digitální příběh a jak zahájit, propagovat a podporovat značky, se kterými se spojíte.
Poplatek za studium programu
Kariérní možnosti
Naučíte se komunikační strategii a jak rozvíjet písemný, vizuální a digitální příběh a uvádět, propagovat a podporovat značky, se kterými se spojujete.
Kurz se podrobně věnuje teorii polohování a cílového publika a analyzuje konkrétní případové studie některých marketingových a komunikačních strategií nejznámějších značek.