Letní kurz řízení módní značky
IED – Istituto Europeo di Design Florence
Klíčová informace
Umístění kampusu
Florence, Itálie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
3 weeks
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 2 600
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
22 Nov 2024
Úvod
Předmět zkoumá vztah umění, kultury, marketingu a brandingu, cíle a komunikace s cílem získat hlubší pochopení konceptu strategie a významu produktu.
Letní kurz Fashion Brand Management zkoumá vztah mezi uměním, kulturou, marketingem a brandingem, cílem a komunikací, aby získal hlubší pochopení konceptu strategie a významu produktu, který je nejen vysoce kvalitní, ale také autentický a dobře vnímaný. Cílem předmětu je poskytnout studentům pochopení vztahu mezi pojmem značka, její identitou a komunikačními nástroji prostřednictvím kombinace módní kultury a ekonomické analýzy módního systému.
Studenti budou hluboce rozumět módním procesům, kultuře, stylu a digitálním znalostem, aby mohli číst a interpretovat systém, vyhodnotit jeho silné stránky, pochopit složité a jemné mechanismy, kterými se řídí mezinárodní trh, jejich rozdíly a neustálou potřebu vyvážit identitu značky s inovacemi a udržitelností.
Galerie
Ideální studenti
Pro koho to je?
Kurz je určen studentům, kteří mají kompetence nebo základní odborné znalosti v oboru a mají zájem rozvíjet své odborné dovednosti. Účastníci musí znát hlavní módní značky a měli by být motivováni k samostatné nebo týmové práci.
Osnovy
Metodika a struktura
Studijní plán rozdělený do pěti modulů střídá kulturní, historické a teoretické předměty s výzkumnou činností a praktickými cvičeními.
V rámci kurzu jsou využívány přednášky v učebně a praktická cvičení k prohloubení teoretické části kurzu jejich praktickým uplatněním v terénu, dále přednášky a návštěvy.
V tomto kurzu se studenti seznámí s případovými studiemi skutečné módy, aby pochopili strategie brandingu, které zohledňují aktuální potřeby firem a identitu značky. Tím, že poskytuje studentům možnost studovat a pracovat přímo v terénu se svými profesory jako součást jejich akademické praxe, poskytuje jim přístup IED jedinečnou příležitost rozvíjet jejich profesní propojení s referenčním systémem pomocí nástrojů a konceptů souvisejících s kulturou. , definice produktu a dynamika trhu.