
Letní kurz in
Letní kurz digitální strategie a sociálních médií IED – Istituto Europeo di Design Madrid

Úvod
Tento program je vyučován ve španělštině
Letní kurz Digitální strategie a sociální média je rozdělen do dvou částí, z nichž každá trvá dva týdny.
Cíle kurzu:
- získat hluboké pochopení práce prováděné strategickým plánovačem a manažerem sociálních médií.
- naučit se rozvíjet strategii sociálních médií pro jakoukoli značku nebo instituci.
- naučit se používat nezbytné nástroje pro budování značky v sociálních sítích a sledovat existující zmínky a konverzace.
- seznámit se s existujícími kanály a seznámit se s předpisy a odbornou deontologií.
Sociální sítě se změnily v místo, kde značky komunikují se svými cílovými zákazníky a představují skvělou příležitost podílet se na životě klienta. Společnosti proto přizpůsobily sociální média ve své globální komunikační strategii. Social Media Manager je mluvčím značky pro internet a měl by být zkušeným komunikačním expertem schopným vytvářet obsah a jednat s komunitami. Měl by být zdatný v sociálních médiích a měl by být schopen monitorovat webové reakce, a to prostřednictvím specifických nástrojů, které mu umožňují zkoumat informace, které může předat manažerům komunikace a marketingu. Program: Web 2.0 a sociální sítě. Jak navrhnout strategii sociálních médií. Monitorování: analytické nástroje a zprávy. Sociální sítě: Tuenti, Twitter, LinkedIn. Uživatelsky generované obsahové platformy: YouTube, Flickr. Firemní blogy. Vytváření obsahu značky, vyprávění příběhů. SEO a SEM. Geolokace a mobilita. Online pověst. Jak změřit ROI a ROR. Konečný projekt.
Metodologie:
Didaktická metodika vyvinutá v průběhu kurzu je založena především na: 1. Přednášky významných odborníků působících v oboru. 2. Případové studie. 3. Praktické činnosti. 4. Závěrečná prezentace projektů pod dohledem odborné poroty. Kurz probíhá v anglickém jazyce