Letní kurz interiérového a showroomového designu
IED – Istituto Europeo di Design Milan
Klíčová informace
Umístění kampusu
Milan, Itálie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
3 weeks
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 2 600 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
03 Jul 2024
* zápisné 600 € + kurzovné 2 000 €
Úvod
Kurz seznamuje s italským designérským průmyslem a současnými trendy v interiérovém designu, aby vám umožnil rozvinout potřebné dovednosti pro vytváření návrhů pro showroomy a obchody na vysoké úrovni se zásadní výpovědní hodnotou.
Během kurzu prozkoumáte a analyzujete italské interiéry a komerční prostory. „Interiér“ označuje klíčové prostory pro zlepšení každodenního života: místa k jídlu, nakupování a čtení a další veřejné prostory.
Zvýšíte také koherenci a plynulost při vyjadřování myšlenek, budete sledovat narativní a přitom analytický přístup ke své práci a lépe pochopíte, jak strukturovat a rozvíjet projekt podle italské metodologie – stručný, koncept, design, komunikace – budete schopni vybrat správné nástroje a použít je.
Plán
Od pondělí do čtvrtka během prvních dvou týdnů a od pondělí do pátku během 3. týdne na plný úvazek (dopoledne a odpoledne) kurz trvá 75 hodin rozložených do 3 týdnů
Metodologie a struktura
Během kurzu získáte teoretické i praktické povědomí o italských interiérech a komerčních prostorách a osvojíte si nejnovější trendy italského designu.
Synergie mezi přednáškami a praktickým školením, které jsou obě podpořeny workshopy a návštěvami příslušných showroomů, obchodů a výstav, vám umožňuje těžit z 360° vize italské – zejména milánské – reality a metodologie designu.
Návštěvy na místě jsou nedílnou součástí studijních zkušeností programu a jsou navrženy tak, aby doplňovaly to, co bylo získáno ve třídě, a také slouží jako průběžná orientace v oboru.
Ideální studenti
Kurz je určen pro kvalifikované uchazeče, jako jsou studenti posledních ročníků vysokoškolského studia architektury, interiérového designu a průmyslového designu nebo čerstvě absolventi a mladé profesionály se zájmem obohatit své osobní znalosti a porozumění oboru.
Žadatelé musí mít zvládnuté dovednosti reprezentační techniky, jako je kreslení, skicování a vykreslování vizuálních komunikačních dovedností, jako je počítačová grafika a vykreslování, a také dovednosti v oblasti tvorby modelů a verbální komunikace.
Uchazeči musí prokázat silnou motivaci a schopnost pracovat ve skupinách.
Galerie
Osnovy
Studijní plán
Italský design současné trendy
Cílem kurzu je poskytnout vám nástroje pro identifikaci, čtení a analýzu hlavních evropských trendů v oblasti produktů, nábytku, interiéru, módního designu, barev, materiálů a povrchové úpravy.
Historie a vývoj komerčních prostor
Během tohoto kurzu získáte přehled o historickém vývoji komerčních prostor. Budou zkoumány trendy a designové jazyky od římského období (III. století př. nl) do XXI století. Také si uvědomíte a zaměříte se na roli, kterou hrají multisenzorické a psychologické aspekty interiérového designu uvnitř komerčních prostor.
Úvod do Display and Retail
Cílem kurzu je analyzovat a pochopit současnou strategii designu prodejních míst a povědomí o merchandisingu; zobrazování produktů a chování zákazníků.
Úvod do světla
Posláním designéra je přeměnit „zdroj světla“ do podoby, která komunikuje a zlepšuje náladu, atmosféru a emoce.
Úvod do materiálů
Cílem kurzu je doladit vaši znalost inovativních materiálů, jejich technických vlastností a oblastí jejich použití; rozvíjet schopnost prakticky aplikovat materiály na designový model; rozvíjet nezávislou kritickou schopnost provádět individuální výzkum materiálů v rámci projektů interiérového designu. Krátký úvod do tématu bude poskytnut prostřednictvím návštěv italských světelných showroomů a/nebo společností.
Workshop designu interiéru a obchodu
Během tohoto workshopu uplatníte teoretické znalosti získané během kurzu v kreativních skupinových projektech.