Předmět: Navrhnout a oživit dynamickou prezentaci
IFCAM
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Montrouge, Francie
Jazyky
Francouzština
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
2 days
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 885 / per course
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
18. - 19. června 2020
24. - 25. září 2020
3. - 3. prosince 2020
Navrhněte a oživte dynamickou prezentaci
Navrhněte svou podporu a ztělesněte ji snadno
Obecné informace
cíl
Na konci tohoto školení budou účastníci schopni:
- napsat strukturovanou prezentaci,
- definovat cíle a cílové publikum, aby vytvořilo vlákno své prezentace,
- trénovat na prezentaci technik herce, jak řídit a přesvědčit publikum.
kontext
Před zasedáním je každý účastník vyzván, aby přišel s prezentací PowerPoint, která je „znovu navštívena“ v 1. den a uvedena do situace v 2. den s divadelním hercem.
Předpoklady
Před tímto školením budou účastníci moci používat klasické funkce programu Powerpoint (toto školení není kancelářské školení).
veřejnost
Spolupracovníci, kteří chtějí posílit dopad svých písemných a ústních prezentací
úrovně
Všechny úrovně
rawpixel.com / Pexels
program
popisný
Osy psaní
- Podpora oživení animace
- Shromažďujte a strukturujte zprávy pro komunikaci
- Upravte pozadí a strukturu prezentací
- Navrhněte efektivní zprávu pomocí pěti nástrojů:
- analýza situace
- účel prezentace
- struktura plánu
- zaměřit se na úvod a závěr
- formalizace „Fil rouge“
- Implementujte těchto 5 nástrojů a znovu navštivte původní prezentaci
- Navrhněte relevantní vizuální médium
- Implementovat osvědčené postupy na podporu zapamatování, přesnosti a jasnosti zprávy z pohledu veřejnosti
- Aplikujte zlatá pravidla navrhování vizuálních pomůcek
Osy Oral
- "Animovat": osa ústní
- Tělo: dýchání, hlas, artikulace, držení
- Mysl: poslouchající ticho, náladová energie, gesto závazku
- "Spravovat - přesvědčit": osa komunikace
- Definujte smluvní podmínky
- Debriefing s identifikací klíčových nástrojů: spravovat, přesvědčit
- Používejte nástroje ústní komunikace: přenos komunikace
- Uvést do praxe hlavní principy písemné a ústní komunikace „Velká finální hra“:
- Oživte promyšlenou prezentaci
- Spolehněte se na klíčové koncepty pro budoucí média
Další informace
Metoda výuky
Pedagogika je založena na:
- střídání příspěvků, seminářů a výměn s účastníky skupiny vrstevníků,
- situace založené na případech učení,
- personalizovaný akční plán,
- 2. den animace s hereckou technikou (trenér a divadelní herec).
reproduktory
Konzultanti školitelů se specializací na profesionální efektivitu
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Kurz techniků v podnikové a institucionální komunikaci
- Madrid, Španělsko
Diplom v multimediální komunikaci (s obchodní koncentrací)
- Winnipeg, Kanada
Profesionální komunikace: obchodní psaní a vyprávění příběhů
- Online