
Certifikát in
Digitální branding: italská móda a luxus International Studies Institute - The Institute at Palazzo Rucellai (ISI Florence)

Stipendia
Úvod
Popis
Digitální technologie radikálně změnily naše způsoby zahájení, růstu a rozšíření podnikání. Nyní více než kdy jindy luxusní a módní značky využívají technologické síly k budování komunity, zapojení publika a ověřování svých produktů. Jelikož se prahová hodnota pro podnikání výrazně snížila, konkurence je stále tvrdší a začínající podniky musí být vedeny inovativními strategiemi schopnými udržovat vysoké ziskové marže a současně udržovat světlá aktiva.
V tomto kurzu se studenti seznámí s novou dynamikou módního a luxusního průmyslu, pokud jde o digitální podnikání. Studenti se naučí, jak plánovat, zavádět a škálovat módní a luxusní značku prostřednictvím přednášek, případových studií z reálného života a praktického výzkumu. Kurz umožní účastníkům pochopit, co je třeba udělat, aby se vytvořila ambiciózní image značky, jak identifikovat a využít tržní příležitost a dosáhnout vynikajících služeb a po nákupu. Na závěr se kurz bude zabývat tím, jak lze oživit plán společnosti, a to určením správných strategií financování pro rozběh podnikání.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Mezinárodní marketingový management hlavní
Online kurz strategie značky
- Stockholm, Švédsko
Pohostinství Luxusní Brand Management