Postgraduální studium marketingového managementu
IPAM
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Lisbon, Portugalsko
Jazyky
Portugalština
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
10 měsíce
Tempo
Poloviční úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Tento program byl navržen tak, aby reagoval na požadavky, které nový obchodní ekosystém klade na organizace, protože jelikož Marketing je ústřední funkcí podnikání, porozumění jeho vývoji určí lepší individuální výkon profesionálů přímo nebo nepřímo zapojených do marketingu a proto od organizací, kde spolupracují.
Tento program, představující aktuální témata a vizi nové společnosti 4.0, spoléhá na sdílení zkušeností fakulty složené z renomovaných profesionálů v oblastech, které vyučují, a na rozsáhlých národních a mezinárodních zkušenostech v top organizacích.
Snaží se také poskytnout odborníkům dovednosti, které jim umožní aplikovat koncepty v praxi na skutečné situace organizací, s ohledem na návrh a výrobu marketingového plánu.
Klíčové výhody
- Přispívá k pochopení toho, co ve skutečnosti je Marketing dnes a jeho potenciál k posílení podnikání.
- Umožňuje získat nebo prohloubit znalosti a dovednosti v aktuálních tématech, která jsou nezbytná pro různé profesionální výkony.
- Podporuje praktické uplatňování konceptů marketingu a managementu v reálných situacích organizací.
- Pomáhá při identifikaci a porozumění tržním změnám a formuluje vhodné reakce.
- Vyvíjí metodiky pro analýzu a řešení problémů systematickým a multidisciplinárním pohledem.
- Možnost rozvoje exkluzivní sítě kontaktů mezi kolegy, učiteli, řečníky, podnikateli a institucemi.
Cíle
- Identifikujte zdroje změn, trendy, základní prvky podnikání a marketingu dnes.
- Zjistěte, jak organizace reaguje na zaměření na zákazníka, digitální, sociální a relační logiku s různými zúčastněnými stranami.
- Porozumět metodikám analýzy trhu a jejich aplikaci v organizacích.
- Rozvíjejte měkké dovednosti, které potřebuje vrcholový manažer.
Přijímací řízení
Ideální studenti
- Profesionálové bez základního vzdělání v marketingu, pocházející z jakéhokoli typu organizace nebo odvětví činnosti, kteří chtějí rozvíjet znalosti a dovednosti integrovaným způsobem v této oblasti.
- Manažeři, podnikatelé nebo samostatně výdělečně činní profesionálové, kteří si chtějí aktualizovat a obnovit obchodní a marketingové dovednosti, aby zlepšili napojení svého podnikání na cílové trhy, rozšířili počet a hodnotu příležitostí.
- Odpovídá mimo jiné za obchodní jednotky, manažery zákazníků, produktové manažery, manažery značek, manažery prodeje, manažery nákupu, manažery komunikace, vztahy s veřejností.
- Marketingoví konzultanti, kteří chtějí získat nebo aktualizovat znalosti a dovednosti, které jim umožní nabízet služby s vyšší přidanou hodnotou.
- Podnikatelé, podnikatelé a poradci.
- Profesionálové, kteří si chtějí prohloubit a rozšířit své znalosti v oboru za účelem profesního rozvoje nebo rekvalifikace.
Galerie
Kariérní možnosti
Cíle - Postgraduální marketingový management - Lisabon
- Správa marketingové funkce v kontextu 5.0, tedy interaktivní, digitální, zaměřená na zákazníka a vztahová s více zúčastněnými stranami
- Charakterizujte současný obchodní kontext, trendy a další podstatné prvky podnikání a marketingu současnosti
- Propojte marketing s ostatními organizačními oblastmi
- Rozvíjejte osobní dovednosti, které jsou nezbytné pro vrcholového manažera
- Porozumět metodologiím analýzy trhu a jejich aplikaci v organizacích
- Mobilizovat a koordinovat organizaci, aby byla na trhu konkurenceschopnější
- Rozvíjet dovednosti v oblasti náborového poradenství a průzkumu trhu.
- Rozvíjejte vůdčí schopnosti
Cíle - Postgraduální marketingový management - Porto
Zúčastněné strany
Určete, jak organizace reaguje na zaměření na zákazníka, digitální, sociální a vztahovou logiku s různými zainteresovanými stranami. Určete nejlepší nabídku vaší nabídky, odlište ji od konkurence, udržte si a získejte nové zákazníky.
Identifikujte trendy
Identifikujte zdroje změn, trendy, základní prvky dnešního podnikání a marketingu a poznejte potřeby a přání spotřebitelů vhodných pro váš produkt/službu/projekt.
Metodologie analýzy trhu
Porozumět metodologiím analýzy trhu a jejich aplikaci v organizacích. Identifikujte zdroje změn, trendy, základní prvky dnešního podnikání a marketingu.
jemné dovednosti
Rozvíjejte měkké dovednosti, které jsou nezbytné pro vrcholového manažera.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Postgraduální studium současného luxusního obchodu a marketingu
- São Paulo, Brazílie
Absolventský certifikát v marketingovém managementu
- Online Canada
- Toronto, Kanada
Absolventský certifikát v oboru Marketing – Správa firemního účtu (Volitelné Co-op)
- Online Canada
- Toronto, Kanada