Profesionální vyšší technický kurz řízení digitálního marketingu
ISAG - European Business School
Klíčová informace
Umístění kampusu
Porto, Portugalsko
Jazyky
Portugalština
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
2 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 2 315 / per year *
Uzávěrka přihlášek
02 Aug 2024
Nejbližší datum zahájení
Sep 2024
* Tabulka platná pro školní rok 2023/2024
Úvod
OBECNÝ POPIS KURZU
Tento kurz si klade za cíl vyškolit profesionální senior techniky v oblasti správy sociálních médií se schopností vyvíjet inovativní programy pro přítomnost ve vyhledávačích, identifikovat a segmentovat zákazníky organizace, vytvářet a vyhodnocovat atraktivní obsah a šířit jej v textovém formátu, obrázku, zvuku a videu. . Budoucí senior technik v oblasti správy sociálních médií bude důvěryhodná osoba, která v organizaci monitoruje, filtruje, měří a řídí přítomnost značky, produktu, fyzické nebo právnické osoby na sociálních sítích.
VÝSLEDKY UČENÍ/HLAVNÍ AKTIVITY
Vypracujte plán správy sociálních médií přizpůsobený požadavkům trhu a charakteristikám organizace:
a) Identifikujte segmenty a definujte cíl;
b) Definovat positioning na základě rozlišujících atributů značky, produktu nebo služby;
c) Vyvinout mix sociálních sítí;
d) Vyvinout mechanismy analýzy, monitorování a podávání zpráv;
Definujte zásady, nástroje a komunikační podpory aplikované na sociální sítě:
a) Definujte redakční linii, která má být aplikována na různé sociální sítě;
b) Vytvářejte aplikace pro zpravodaje a vstupní stránky na mobilních zařízeních;
c) Vyvíjet virální a Buzzmarketingové kampaně pomocí video a audio médií;
d) Vytvářet komunikační podpory pomocí nástrojů a technologií, zejména geolokace a Quick Response;
Vyvinout a implementovat zásady a akce pro online obchod a správu webových stránek:
a) Implementovat online prodejní stránky pomocí a přizpůsobení specializovaných platforem;
b) Implementovat webové stránky pomocí platforem redakčního systému (CMS);
Vytvořte postupy a nástroje pro kontrolu a sledování aktivity na sociálních sítích:
a) Definujte klíčové ukazatele výkonnosti podle cílů uvedených v plánu;
b) vytváření a napájení informačních systémů za účelem efektivního monitorování;
c) Vypočítat ukazatele hodnoty olova;
d) Kontrola postupů souvisejících se standardy bezpečnosti dat a informací;
PROFESIONÁLNÍ PRODEJNY
Manažer a facilitátor digitálního marketingu | Manažer digitální strategie společnosti | Platforma a webové stránky Booster | Manažer mobilního marketingu, e-mailový marketing, sociální reklama
VYUČOVACÍ JAZYK: Portugalština
Osnovy
OBSAH KURZU
1. ROČNÍK
1. semestr
- Zákon aplikovaný na digitální média
- Základy managementu
- TO
- Úvod do digitálního marketingu
- Anglický jazyk
- Marketing
2. semestr
- Elektronický obchod
- Marketingová komunikace
- Podnikání a inovace
- Strategický marketing pro digitální média
- Multimédia
- Portugalské a obchodní komunikační techniky
2. ROČNÍK
1. semestr
- Řízení digitálního marketingu
- Integrační systémy
- Mobilní marketing
- Monitorování a kontrola digitálního marketingu
- Digitální marketingový plán
- Webový design
2. semestr
- Stáž
Poplatek za studium programu
Kariérní možnosti
PROFESIONÁLNÍ VYCHÁZKY
Manažer a facilitátor digitálního marketingu | Manažer digitální strategie společnosti | Platforma a webové stránky Booster | Manažer mobilního marketingu, e-mailový marketing, zobrazování reklamy na sociálních sítích.