
Certifikát in
Certifikát v oblasti prodeje a řízení ISB International School Of Business Dublin

Stipendia
Úvod
Tento program je určen pro pregraduální obchodní studenty, kteří mají zvláštní zájem v oblasti prodeje, vyjednávání a řízení. Jedná se o studium v zahraničí program, po dobu tří měsíců. Studenti se seznámí s příslušné dovednosti a teorie v multi-kulturním kontextu. Oni také stavět na jejich předchozí znalosti marketingu, komunikace a ekonomie.
QQI (HETAC) ověřena - úroveň 6 zvláštní účely Award
- Marketingová komunikace
- Řízení prodeje
- Management & Organizace
- Sociální a ekonomické aspekty Irska
- Obchodní Komunikační dovednosti
- Prodej & Vyjednávání Project
Marketingová komunikace
Cílem tohoto modulu je umožnit mezinárodní studenty aplikovat široké znalosti z teorie a praxe marketingové komunikace na zahraniční pracoviště prostředí.
Po úspěšném absolvování tohoto modulu studující měli být schopni:
- Vysvětlit principy marketingu a úlohy a aplikace komunikace v marketingovém mixu
- Identifikovat klíčové součásti procesu plánování marketingové komunikace
- Vysvětlit roli a klíčové vlastnosti různých marketingových komunikačních metod
- Diskutujte národní a mezinárodní případové studie
- Interpretovat data výzkumu a hledat řešení komunikací za účelem dosažení cílů
- Vytvoření marketingového komunikačního plánu s použitím vhodného rámce a splňující řadu komunikačních cílů
- Popsat roli propagačního mixu v kontextu marketingových komunikací
- Prokázat své dovednosti v konceptuální analýzu a prezentaci prostřednictvím účasti na projektu skupiny
Řízení prodeje
Cílem tohoto modulu je umožnit mezinárodní studenty aplikovat široké znalosti z teorie a praxe řízení prodeje a osobního prodeje na zahraniční pracoviště prostředí.
Po úspěšném absolvování tohoto modulu studenti měli být schopni
- Popsat počátky řízení prodeje a jeho vztahu k marketingu
- Diskutujte o tom, jak principy ovlivňující řízení prodeje obchodních manažerů na každodenní bázi
- Vyhodnotit role a odpovědnosti řady obchodních funkcí
- Vyhodnotit dopad marketingového mixu a životní cyklus výrobku na postupech používaných v prodeji
- Realizovat celou řadu předprodejních schůzky přípravy technik
- Aplikovat v praxi teoretické aspekty osobního prodejního procesu
- Mají možnost nahlédnout do irského řízení prodeje životního prostředí
Management & Organizace
Cílem tohoto modulu je seznámit mezinárodní studenty s teorií, principy, postupy, role a funkce managementu a organizací v irském obchodním prostředí.
Po úspěšném absolvování tohoto modulu studující měli být schopni:
- Identifikovat různé definice a teorie řízení, rozpoznat jejich jemnosti a ocenit jejich historický vývoj a základy jejich podnikové implementace.
- Label, popsat a aplikovat nástroje pro správu, jako je pestel a SWOT analýzy, Portýr pěti sil a koncepty Hodnota / dodavatelského řetězce.
- Definovat a diskutovat, podle jasných firemních příkladů, klíčových oblastech řízení, jako je: organizační struktury a kultury, vedení, týmové práce, etiky a CSR, rozhodování a řešení konfliktů.
- Vysvětlete, jak je implementace tradičních manažerských funkcí, nástrojů a oborů ovlivněno organizační strukturou, kulturou a vnitřním i vnějším prostředí.
Sociální a ekonomické aspekty Irska
Tento modul je navržen tak, aby informovat a zlepšit socio-kulturní zhodnocení Irska mezinárodních studentů, a umožnit jim využít standardních ekonomických nástrojů zkoumat a hodnotit základní aspekty irské ekonomiky.
Po úspěšném absolvování tohoto modulu studující měli být schopni:
- Diskutujte o socio-kulturní, politické a ekonomické dimenze současného Irska, identifikace podobnosti a kontrastu se zemí studentově původu
- Identifikovat hlavní civilizací, vlivy a události, které formovaly společnost, politiku a ekonomiku současného Irska
- Vysvětlit původy konfliktu v Severním Irsku a pokrok dosažený od roku 1990
- Vysvětlit roli irského jazyka v moderní Irsko, a posoudit příčiny jejího klesajícího využití
- Vysvětlete standardních nástrojů ekonomové používají k analýze určité aspekty národního hospodářství, a prozkoumat jejich použitelnost aspektů irského hospodářství
- Diskutovat o příčiny a důsledky vzestupu Irska, aby hospodářskou důležitost jako hospodářství Keltský tygr a jeho následné havárii
- Zkoumat a diskutovat o klíčových současné problémy a možnosti ve vztahu k irské sociální a hospodářské politiky
Obchodní Komunikační dovednosti
Cílem tohoto modulu je umožnit zahraničním studentům komunikovat v anglickém jazyce s jasností a autoritou, použití písemné, elektronické, verbální a non-verbální schopnosti komunikace v celé řadě obchodních nastavení a situací.
Po úspěšném absolvování tohoto modulu studující měli být schopni:
- Rozvíjet porozumění principům efektivní komunikaci prostřednictvím teoretických a praktických aplikací anglického jazyka na obchodní komunikaci
- Zhodnotit primární non-akademické business orientovaných textů a nezávisle generovat měřenou a kloubové odpověď
- Vytvoření, scénář a zaujme publikum zaměřené na firemní prezentace, pomocí vhodných slovní zásoba, grafy, tabulky a další vizuální / elektronických pomůcek
- Komunikovat jasně a stručně v písemné obchodní angličtiny, dodržení příslušných nákres, konvence a styly e-maily, dopisy, zprávy a propagačních letáků
- Komunikovat vhodně a přesvědčivě v ústní angličtině, včetně v odborné diskusi, debaty, rozhovory, setkání a jednání
- Rozlišit různé jazykové rejstříky v obchodním kontextu (formální, neformální, improvizovaný) pro plánované a un-předpovídal život jako obchodních scénářů, jako jsou obchodní jednání a předstíranou produktu pitching
- efektivně komunikovat v týmu
Prodej & Vyjednávání Project
Tento modul je určen pro vytvoření capstone který usnadňuje studentům při konsolidaci klíčové prvky programu prodeje a řízení v komplexním projektu prodeje vyjednávání.
Po úspěšném absolvování tohoto modulu studující měli být schopni:
- Pracovat jako součást mezinárodního týmu v cizím obchodním prostředí.
- Provést komplexní analýzu trhu a založit manažerských rozhodnutí na základě zjištění.
- Identifikovat a aplikovat mezioborového význam dosaženého vzdělání v jiných prodejních a moduly řízení.
- Generování kulturně a komerčně vhodný nákupně-prodejního vztah.
- Dokumenty podporují standardní prodejní výzkum, návrh a potravinářský průmysl.
- Připravit a interaktivní obchodní jednání, která řeší každou fázi osobního prodejního procesu.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Absolventský certifikát v oboru Marketing – Správa firemního účtu (Volitelné Co-op)
Absolvent certifikátu v oboru Reklama - správa účtů