Diplom v pokročilém herním designu
Langara Centre for Entertainment Arts
Klíčová informace
Umístění kampusu
Vancouver, Kanada
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
2 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
CAD 65 000
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Přehled
Nenechte se zmást slovem „hra“. Herní průmysl je největší a nejrychleji rostoucí mediální průmysl na světě. Je to větší než Hollywood a trpaslíci v hudebním průmyslu. V roce 2018 vydělal více než 138 miliard dolarů, což je o 13% více než v předchozím roce (Newzoo's Global Games Market Report 2018).
Jako student v programu Advanced Game Design zažijete celý cyklus vývoje hry - od vytváření konceptu umění a uživatelského rozhraní
Možnosti programu
Naše programy zábavního umění jsou navrženy tak, aby vám poskytly komplexní sadu obchodovatelných dovedností, které vedou k úspěchu v pulzujícím a rostoucím odvětví zábavního umění.
Kurikulum
Průběžné studium Diplomy jsou dvouleté, prezenční programy určené k tomu, aby absolventům poskytli dovednosti a schopnosti, které potřebují k okamžitému vstupu na trhy práce s animacemi, VFX a herním designem, a aby uspěli ve své kariéře. Program se skládá z 24 požadovaných kurzů po dobu šesti 15 týdnů. Většina kurzů má každý týden tři hodiny přednášky a dvě hodiny laboratoře. K dokončení úkolů a projektů je k dispozici také další čas ve studiu.
Mezinárodní studenti
Mezinárodní absolventi, kteří úspěšně dokončili svůj program, se mohou ucházet o kanadské postgraduální pracovní povolení (PGWP).
Vstupné
Vstupní požadavky jsou založeny na následujících kritériích:
- Uchazeči musí mít v době zahájení programu ukončeno třídu BC (nebo ekvivalent) nebo musí být ve věku nejméně 19 let
- Středně pokročilá až pokročilá úroveň nadace v tradičním umění a / nebo designu her nebo vysoká odbornost v počítačové grafice nebo počítačovém programování
- Portfolio 15-20 jejich nejlepších prací (např. Náčrtky, vykreslování, varianty designu atd.) V digitálním nebo tištěném formátu. Portfolio by mělo ve spolupráci s uměleckými zájmy a kreativitou, kreativitou, uměleckým rozsahem a / nebo technickou schopností studenta odrážet jeho vlastní umělecké zájmy a identitu. Ideální portfolia budou odrážet širokou škálu vlivů, stylů a témat.
Prokázaná znalost anglického jazyka s jedním z následujících způsobů:
- IELTS 6.5
- TOEFL (založené na internetu) s celkovým skóre 80 nebo vyšším a minimálně 20 v poslechu, 20 v čtení, 19 v mluvení a 21 v psaní
- LPI (Index jazykových znalostí) úrovně 4 s esejem 24
- ELA (Hodnocení anglického jazyka pro VCC) 145
- LET (Langara English Test) Level 2
- Úspěšné absolvování LEAP úrovně 8 s minimálně 70%
- Úspěšné absolvování anglického jazyka nebo komunikace BC Grade 12 nebo ekvivalentu s minimem 70%
- Úspěšné absolvování postsekundárního kurzu angličtiny nebo komunikací, za které Langara College uděluje kredit k převodu minimálně 70% nebo B-
- IB Angličtina A1 nebo A2 (HL nebo SL) se skóre 4
- Pokročilé umístění:
- Anglický jazyk a kompozice se skóre 3
- Anglická literatura a kompozice se skóre 3
* Vezměte prosím na vědomí, že studenti, kteří nedokončili platovou třídu 12 nebo rovnocennou úroveň, se mohou na tento program stále vztahovat, musí však být starší 19 let.
Kariérní příležitosti ve 3D animaci
Absolventi budou připraveni na mnoho pozic ve filmovém a animačním průmyslu, včetně:
- Umělec 3D charakteru
- 3D modelář prostředí
- Character Concept Artist
- Koncepce životního prostředí umělec
- Návrhář hry / úrovně
- Herní programátor
- Programátor systémů
- Nástroje programátoru
- Návrhář UX / UI
- Textury umělec
Absolventi, kteří získají diplom Advanced Game Design, budou mít příležitost přestoupit na Akademii umění University v San Franciscu a pokračovat ve studiu. Akademie nabízí plně akreditované vysokoškolské a postgraduální studium ve více než 40 oblastech studia.
„Vystudoval jsem poměrně rozsáhlé portfolio, což usnadnilo uchazeči o zaměstnání. Ve své třídě modelování prostředí 3D jsem vyzvedl spoustu texturovacích technik a získal jsem dobrý základ od třídy malování portrétů a naučil jsem se základy designu pro vizuální vývoj mobilních her. Rozhodně bych doporučil program Game Design. Změnil jsem to v mé kariéře. “- Duy Nguyen, MFA '15Asocialate 3D Character Artist, Riot Games
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Diplom z interaktivních technologií a herního designu
Pokročilý diplom ve hře – programování
- Toronto, Kanada
Studium v zahraničí v Kapském Městě Kurz - informatika, inženýrství, herní design
- Cape Town, Jihoafrická republika