Diplom ve hře Umění
LaSalle College Vancouver
Klíčová informace
Umístění kampusu
Vancouver, Kanada
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
Vyžádejte si informace
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Teorie za hraním
Studenti ve hře umění a designu diplom program budovat rock-pevné dovednosti v designu, úrovni designu, hry skriptování, písemné komunikace, stejně jako 2D a 3D umění. Studenti se naučí psát profesionální projektovou dokumentaci, designové hry, herní systémy, herní mechaniku a úroveň prostředí, stejně jako aplikovat znalosti k vytváření vlastních interaktivních zážitků. Studenti mají také možnost rozvíjet kvalitní produkční práci, aby se mohli prezentovat v portfoliovém projektu.
Cíle kurzu
Absolventi předvedou:
- aplikace naučených konceptů z návrhových kurzů na úrovni základů: principy a terminologie herního designu, výzkum, kritická analýza, prototypování, návrh herních systémů, návrh úrovně, návrh uživatelského rozhraní, design pro obchodní požadavky, skriptování a umění.
- Aplikované technické znalosti skriptování, návrhových nástrojů a softwaru v souladu se současnými průmyslovými standardy.
- praktické pochopení a aplikace principů herního designu, návrhu systémů, úrovňového designu, designu uživatelského rozhraní, designu uživatelského prostředí, návrhu specifického pro platformu a designu hry zdarma.
- profesionalita prostřednictvím procesu konceptualizace, plánování, realizace a poskytování kvalitních projektů herního designu, které povedou k projektu capstone a self-promotion balíčku v souladu se současnými průmyslovými standardy.
- Znalost manažerských a vývojových aspektů herního výrobního potrubí a předvedení znalostí plánování, rozpočtování, specifikací, omezení, rozsahu, týmové práce, řešení problémů a termínů, které jdou do tvorby hry připravené na trhu.
- schopnost pracovat na týmových projektech vývoje her.
Přehled
Tento program se skládá ze 105 kreditů na 7 termínů, 1540 hodin.
Seznam kurzů
Termín 1
- Digitální zobrazování
- Historie her
- Úvod do herního designu
- Úvod do skriptování
- Mini hry a prototypování
Termín 2
- Zdarma hrát herní design
- Návrh hry
- Úvod do Level Design
- Skriptování
- UI | UX Design
Termín 3
- Základní 3D koncepty
- Portfolio I
- Pokročilé skriptování
- Návrh úrovně
- Herní design pro firmy
Termín 4
- Předvýrobní a projektový management
- Herní design pro platformy
- Výzkum hry a kritická analýza
- Pokročilý herní design
- Volitelný
Termín 5
- Produkční tým I
- Seniorský projekt
- Kritický herní design
- Volitelný
Termín 6
- Produkční tým II
- Projekt Capstone
- Volitelný x 2
Termín 7
- Post produkce
- Konečný Capstone projekt
- Portfolio II
- Volitelný
Zaměstnanost
Absolventi mají školení a dovednosti potřebné pro hledání návrhových pozic v oblasti videohry, jako je herní návrhář, herní návrhář, návrhář systémů, návrhář úrovně, scénář mise, free-to-play prototyp designer, free-to-play výrobní designér, zdarma -to-play live-ops návrháře, asistenta producenta a testera.
Kariérní možnosti
Absolventi získají školení potřebné pro hledání návrhových pozic v oblasti videoher v takových pozicích, jako je herní návrhář, návrhář her, návrhář systémů, návrhář úrovně, scénář mise, free-to-play prototyp designer, free-to-play produkční designér, free-to-play live-ops designer, asistent producent a tester.
Pověření
Diplom
Tento program byl schválen registrátorem odboru soukromých vzdělávacích institucí (PTIB) Ministerstva pro pokročilé vzdělávání, dovedností
Detaily
- Připravuje studenty na práci v oblasti hraní, filmu, televize a dalších oblastí
- Program se skládá ze 105 kreditů na sedm termínů
- Praktické školení odborníků z oboru
- Sestavte si portfolio pro prezentaci práce
- Inovativní výuka v moderním prostředí
- Absolventi obdrží diplom
Absolventi se učí
- Aplikovat koncepty z návrhových kurzů nadace: principy herního designu a terminologie, výzkum, kritická analýza, prototypování a všechny aspekty herního designu.
- Technické znalosti skriptování, návrhových nástrojů a softwaru v souladu se současnými průmyslovými standardy.
- Profesionalita prostřednictvím konceptualizace, plánování, realizace a poskytování kvalitních projektů herního designu, které vedou k projektu capstone a self-promotion balíčku.
- Schopnost pracovat na týmových projektech vývoje her a termínech, které jdou do tvorby hry připravené na trh.
V tomto diplomovém programu studenti získají znalosti v oblasti manažerských a vývojových aspektů hry a demonstrují znalosti plánování, rozpočtování, specifikací, omezení, rozsahu, týmové práce a řešení problémů.
Kdo by měl požádat?
Studenti přímo ze střední školy, nebo starší studenti, kteří jsou připraveni na změnu kariéry nebo stavět na dovednostech, které mají.
- Detailně orientované kreativy, s touhou vzít jejich představivost na velkou obrazovku
- Zajímá vás design, kreslení, technologie
- Dychtivý učit se nové dovednosti související s programováním a designem
- Počítač důvtipný a obeznámený s různými programy
- Ti, kteří si cení slučování kreativních snah s praktickými aplikacemi pro vzrušující kariéru
Ideální studenti
Kdo by měl požádat?
Studenti přímo ze střední školy, nebo starší studenti, kteří jsou připraveni na změnu kariéry nebo stavět na dovednostech, které mají.
- Detailně orientované kreativy, s touhou vzít jejich představivost na velkou obrazovku
- Zajímá vás design, kreslení, technologie
- Dychtivý učit se nové dovednosti související s programováním a designem
- Počítač důvtipný a obeznámený s různými programy
- Ti, kteří si cení spojení kreativního úsilí s praktickými aplikacemi pro vzrušující kariéru
Osnovy
Přehled
Tento program se skládá ze 105 kreditů na 7 termínů, 1540 hodin.
Seznam kurzů
Termín 1
- Digitální zobrazování
- Historie her
- Úvod do herního designu
- Úvod do skriptování
- Mini-hry a prototypování
Termín 2
- Zdarma hrát herní design
- Návrh hry
- Úvod do Level Design
- Skriptování
- UI | UX Design
Termín 3
- Základní 3D koncepty
- Portfolio I
- Pokročilé skriptování
- Návrh úrovně
- Herní design pro firmy
Termín 4
- Předvýrobní a projektový management
- Herní design pro platformy
- Výzkum hry a kritická analýza
- Pokročilý herní design
- Volitelný
Termín 5
- Produkční tým I
- Seniorský projekt
- Kritický herní design
- Volitelný
Termín 6
- Produkční tým II
- Projekt Capstone
- Volitelný x 2
Termín 7
- Post produkce
- Konečný Capstone projekt
- Portfolio II
- Volitelný
Pověření
Diplom
Tento program byl schválen registrátorem pobočky soukromých vzdělávacích institucí (PTIB) ministerstva pokročilého vzdělávání, dovedností a školení.
Detaily
- Připravuje studenty na práci v oblasti her, filmu, televize a dalších oblastí
- Program se skládá ze 105 kreditů za sedm termínů
- Praktické školení odborníků z oboru
- Sestavte si portfolio pro prezentaci práce
- Inovativní výuka v moderním prostředí
- Absolventi obdrží diplom
Absolventi se učí
- Aplikovat koncepty z kurzů designu na úrovni základů: principy a terminologie herního designu, výzkum, kritická analýza, prototypování a všechny aspekty herního designu.
- Technické znalosti skriptování, návrhových nástrojů a softwaru v souladu se současnými průmyslovými standardy.
- Profesionalita prostřednictvím konceptualizace, plánování, realizace a poskytování kvalitních projektů herního designu, které vedou k projektu capstone a self-promotion balíčku.
- Schopnost pracovat na týmových projektech vývoje her a termínech, které jdou do tvorby hry připravené na trh.
V tomto diplomovém programu studenti získají znalosti v oblasti manažerských a vývojových aspektů hry a demonstrují znalosti plánování, rozpočtování, specifikací, omezení, rozsahu, týmové práce a řešení problémů.
Výsledek programu
Cíle kurzu
Absolventi předvedou:
- aplikace naučených konceptů z kurzů návrhu nadace: principy a terminologie návrhu hry, výzkum, kritická analýza, prototypování, návrh herních systémů, návrh úrovní, návrh uživatelského rozhraní, návrh pro obchodní požadavky, skriptování a umění.
- Aplikované technické znalosti skriptování, návrhových nástrojů a softwaru v souladu se současnými průmyslovými standardy.
- praktické pochopení a aplikace principů herního designu, návrhu systémů, úrovňového designu, designu uživatelského rozhraní, designu uživatelského prostředí, návrhu specifického pro platformu a designu hry zdarma.
- profesionalita prostřednictvím procesu konceptualizace, plánování, provádění a dodávání kvalitních projektů herního designu, které povedou ke špičkovému projektu a balíčku vlastní propagace v souladu s aktuálními průmyslovými standardy.
- znalost manažerských a vývojových aspektů produkce her a prokázat znalosti o plánování, rozpočtu, specifikacích, omezeních, rozsahu, týmové práci, řešení problémů a termínech, které vedou k vytvoření hry připravené na trh.
- schopnost pracovat na týmových projektech vývoje her.
Kariérní možnosti
Zaměstnanost
Absolventi mají školení a dovednosti potřebné pro hledání návrhových pozic v oblasti videohry, jako je herní návrhář, herní návrhář, návrhář systémů, návrhář úrovně, scénář mise, free-to-play prototyp designer, free-to-play výrobní designér, zdarma -to-play live-ops návrháře, asistenta producenta a testera.
Kariérní možnosti
Absolventi získají školení potřebné k hledání návrhových pozic v odvětví videoher na takových pozicích, jako jsou návrhář her, návrhář her, návrhář systémů, návrhář úrovní, skript pro mise, návrhář prototypů free-to-play, free-to-play produkční designér, free-to-play live-ops designér, asistent producenta a tester.