Předmět: Chytré řízení
Lithuania Business College
Klíčová informace
Umístění kampusu
Klaipėda County, Litva
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
3 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 3 000 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* registrační poplatek: 100 €
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Možné specializace:
Digitální marketing | Řízení udržitelných projektů
Cíl studijního programu Smart management – studijní program určený k přípravě kvalifikovaného bakaláře profesionálů z oblasti podnikového managementu, schopných adaptovat se na měnící se podnikatelské prostředí, požadavky dnešního trhu práce, rozumět výzvám internetu a rozvoje globálních komunikací v dnešní společnosti. , jejich dopad na prostředí managementu a procesy managementu, schopni aplikovat profesionální myšlení a integrované vědecké poznatky transformující podnikové řízení, adekvátně reagovat na tyto výzvy, přijímat inovativní řešení, která zvyšují konkurenční výhodu a hodnotu podniku, efektivně řídit obchodní procesy s optimálními inteligentními modely řízení výkonnosti , inteligentní internetové technologie a nové globální komunikační schopnosti a rozvíjet a úspěšně rozvíjet nové chytré organizace.
Výsledek programu
Po absolvování studia osoba:
- Zná a chápe základní pojmy manažerských studií, rozumí rozvoji obchodní administrativy, teorii a praxi vědy o řízení, interaguje s jinými vědami, aplikuje inteligentní technologie.
- Zná koncepty řízení a je schopen aplikovat získané znalosti na taktická a strategická obchodní rozhodnutí, efektivně integruje obchodní data a využívá inteligentní informační technologie.
- Zná zákony, směrnice a předpisy EU, jakož i právní akty upravující obchodní činnosti přijaté litevskými institucemi.
- Zná využití informačních systémů, správu datových polí, prakticky využívá chytré technologie, software a počítačový software.
- Schopnost identifikovat problémy, kriticky je vyhodnotit, analyzovat informace, používat obchodní informační systémy, poskytnout jim řešení.
- Schopnost analyzovat podnikové zdroje a prvky externího konkurenčního prostředí a interpretovat je pro budoucí projekce, využívat chytré technologie a interaktivní vizuály a technologie k vyjádření získaných a dosažených výsledků.
- Schopnost provádět analytickou práci s využitím chytrých technologií, aplikovat metodiku výzkumu a provádět výzkum v oblasti marketingu, slabých a silných stránek organizací, reflektovat získané znalosti a zkušenosti, předvídat směry zlepšování, připravit a prezentovat výzkumnou zprávu.
- Schopnost cíleně využívat a spravovat informace při plánování, organizaci, řízení, řízení obchodních procesů, realizaci individuálních a skupinových projektů.
- Schopnost samostatně identifikovat inovační přínosy, iniciovat pozitivní změny v organizaci, aplikovat komunikaci.
- Schopnost plánovat a aplikovat principy řízení lidských zdrojů v organizaci instalací (pomocí) intranetového softwaru.
- Schopnost porozumět procesům digitálního marketingu, řídit optimalizaci pro vyhledávače, sociální sítě, mobilní média a vytvářet a aplikovat elektronický obsah na základě marketingových strategií.
- Schopnost organizovat kreativní procesy a aplikovat je jak při řízení, tak při účasti na řízení udržitelných projektů.
- Schopnost identifikovat etická a multikulturní dilemata, aplikovat společensky odpovědné znalosti internetových technologií, využívat sociální sítě k řízení organizací, rozvíjet formy elektronické účasti, snižovat sociální vyloučení.
- Schopnost zodpovědně hodnotit sociální, kulturní, ekonomické a politické ukazatele a změny ve veřejném životě a rozhodovat se na základě etických, právních, sociálních, ekonomických a bezpečnostních hledisek.
- Schopnost rozumně a plynule vyjadřovat slova psanou a mluvenou korektní litevštinou a alespoň jedním cizím jazykem, prezentovat své myšlenky veřejně, účastnit se debaty, kriticky hodnotit svá rozhodnutí v kontextu společenského života organizací.
- Schopen podporovat vedení a týmovou práci jak přímo, tak prostřednictvím virtuálních pracovních skupin na dálku, sdílet výsledky pomocí inteligentních technologií a interaktivních vizuálů založených na principech sociální odpovědnosti a občanství.
- Dokáže kriticky myslet a hodnotit různé argumenty, aplikovat principy inteligentní a deduktivní logiky, rozvíjet osobní kompetence.
- Schopnost samostatně se učit ve své profesní sféře, průběžně zlepšovat odborné dovednosti, porozumět významu celoživotního učení, morální odpovědnosti za dopad své činnosti a její výsledky na společnost.
Osnovy
Specializace
- Digitální marketing - Nástroje digitálního marketingu, Social Network & Media Marketing Procesy, Marketingová digitalizace, Inteligentní Neuro-Marketing.
- Udržitelné řízení projektů - kreativní procesy v projektovém řízení, řízení & kvality projektového financování, mezinárodní projektový management, Green & Blue Project Management.
Hlavní obor studijních předmětů - 148 kreditů (včetně cvičení)
Obecné předměty:
- Cizí jazyk I, Cizí jazyk II
- Komunikační psychologie
- Chytrá matematická řešení
- Filozofie aplikovaného managementu (sociologie)
Předměty studijního oboru:
|
|
Předměty specializace digitálního marketingu:
- Nástroje digitálního marketingu
- Sociální sítě a mediální marketingové procesy
- Digitalizace marketingu
- Inteligentní neuromarketing
Specializační předměty udržitelného řízení projektů:
- Kreativní procesy v projektovém řízení
- Finanční a jakostní řízení projektů
- Mezinárodní projektový management
- Řízení zelených a modrých projektů
Praktiky:
- Úvodní praxe (6 kreditů) - vykonávané na vysoké škole
- Tréninková praxe (9 kreditů) - prováděná ve firmě
- Odborná praxe (15 kreditů) - prováděná ve společnosti
Přijímací řízení
Poplatek za studium programu
Kariérní možnosti
Po studiu budou absolventi schopni:
- Vytvořit podnikání
- Organizovat a analyzovat obchodní aktivity
- Postarejte se o rozvoj podnikání
- Vést personál
- Vypracujte investiční projekty a smlouvy
- Správa obchodní dokumentace
Absolventi jsou užiteční pro litevské a zahraniční obchodní jednotky na různých úrovních řízení, které zakládají a/nebo řídí své podniky. Různé certifikáty litevské obchodní organizace, zastoupení zahraničních firem a státních institucí, znalosti získané během studia o univerzitách a specifické znalosti, používané pro zadlužování v konkurenčním obchodním světě.
Možnost dalšího studia
Absolventi mohou získat kredity za studijní výsledky, pokud chtějí studovat ve vysokoškolských bakalářských programech. Po absolvování doplňkového studia nebo splnění požadavků jiných vysokých škol mají právo zapsat se do postgraduálního magisterského studia.
Ohlasy studentů
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Univerzitní nástavbový kurz podnikového managementu a marketingu
- Madrid, Španělsko
- Alcorcón, Španělsko + 3 více
AI pro malé firmy
- Milan, Itálie
Krátké programy
- Marbella, Španělsko