HR praxe a manažerské dovednosti Excelence
London Business Training & Consulting
Klíčová informace
Umístění kampusu
London, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
3 weeks
Tempo
Plný úvazek
Školné
GBP 8 225
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
HR Practice Excellence je pohlcující cesta za poznáním rozvoje a učení zaměstnanců. Jako profesionální manažer, vedoucí týmu nebo v HR odhalíte skutečné vzdělávací potřeby vašeho týmu a dopad toho, jak můžeme přistupovat k učení organizačně i týmově. Odnesete si komplexní akční plán, který můžete použít hned druhý den v práci.
Tento kurz Základy managementu vám pomůže rozšířit vaše manažerské schopnosti a dovednosti prostřednictvím interaktivního přístupu. Absolvováním tohoto kurzu se naučíte identifikovat problémy a zařadit je do prioritních oblastí vytvářením řešení. Pak pomocí srovnávací analýzy budete podporovat a budovat procesy řízení, které povedou k produktivitě a přinesou výsledky.
Vylepšete své manažerské dovednosti zlepšením své kompetence a efektivity a motivováním svého týmu k úspěchu a výkonu. Rozvíjejte své dovednosti mezilidské komunikace a povzbuzujte vnitřní sebeuvědomění u sebe i u ostatních. Naučte se podporovat při řízení úkolů a problémů. Budujte a posilujte dobře fungující a angažované týmy.
Kurz bude zakončen shrnutím klíčových bodů učení a následným cvičením akčního plánování s cílem uplatnit získané znalosti a dovednosti ihned po návratu do práce. K dispozici je také podpora po ukončení kurzu v souvislosti s implementací vašeho akčního plánu, a to až do šesti (6) měsíců po ukončení kurzu.
Denní program
Zaměstnanecké vztahy
- Psychologická pracovní smlouva
- Hlas a zapojení zaměstnanců
- Motivace
Učení a rozvoj
- Učební cyklus
- Úrovně učení a analýza potřeb
- Provádění vzdělávacích a rozvojových aktivit
HR informační systémy
- Rozsah technologických možností
- Digitální vedení
- Digitální transformace
Motivace a její dopad na týmy
- Vedení a motivace
- Týmové role
- Nástroje a techniky pro budování týmu
Definování moderního manažera
- Kdo je moderní manažer
- Kodexy profesionality
- Teorie aplikovaného managementu
- Zásady a postupy pro vítěze
Efektivní delegování
- Nastavení přesných úkolů
- Klíčové ukazatele výkonu a SLA
- Poskytování jasných pokynů a pokynů
Masterclass komunikace a interpersonálních dovedností
- Zvládnutí řeči těla
- Tonalita a komunikační obsah
- Sémantika a sémantika
Poskytování posilující zpětné vazby
- Jak poskytnout zpětnou vazbu
- Mapování zpětné vazby na kariérní cestu
- Manipulace s odporem během zpětné vazby
Kreativní dovednosti při řešení problémů
- Kreativita vs inovace
- Problémy k řešení
- Mýty o kreativitě
- Dovednosti laterálního myšlení
Koordinace efektivních týmů
- Dovednosti plánování zdrojů
- Modely týmových formací
- Odstraňování problémů s týmem
- Teambuilding a vytváření důvěry
Řízení konfliktů
- Řešení vnitřních/vnějších konfliktů
- Vztek, odpor a rozum
- Rozhodčí a mediační dovednosti
- 5 fází konfliktu
Správa vzdálených týmů
- Tipy pro správu vzdálených týmů
- Nejlepší praxe v technologii konference
- Viditelnost a důvěra vzdálených týmů
Přehled kurzu
- Shrnutí a rekapitulace klíčových cílů učení
- Plánování akcí
Výsledky učení
Po absolvování tohoto kurzu budete schopni porozumět:
- Psychologická pracovní smlouva.
- Jak se lidé učí a co to znamená pro nás jako lídry.
- Jak motivačně realizovat vzdělávací a rozvojové aktivity.
- Vliv digitálních technologií, které se objevují na trati.
- Odstraňování opakujících se problémů za účelem využití plného potenciálu oddělení.
- Jak sladit týmy s přiměřenou pozorností na talent a rozvoj dovedností.
- Jak řešit konflikty za účelem zlepšení vztahů na pracovišti a zaměření na práci.
- Jak implementovat motivační strategie ke zlepšení postojů k práci a výkonu.
- Význam racionálních a emocionálních aspektů v pracovních výkonech a povinnostech.
- Umění prezentace a artikulovaného jednání.
- Jak zavést akční plán na vašem pracovišti s využitím znalostí a dovedností získaných během kurzu.
Cílová skupina
Tento kurz je vhodný pro:
- Personalisté a manažeři, kteří jsou nově jmenováni do této role a nemají předchozí všeobecné zkušenosti.
- HR asistenti, administrátoři a PA, kteří podporují vyšší personální pracovníky.
- Zaměstnanci pracující pro nové, ale rychle se rozvíjející organizace, kteří získávají odpovědnost za vytváření a formalizaci personálních politik, postupů a praktik.
- Zaměstnanci, kteří pracují v oblastech souvisejících s HR.
- Zaměstnanci, kteří pracují ve specializovaných oblastech personální praxe, jako je školení, vztahy se zaměstnanci nebo pracovní hodnocení, kteří chtějí postoupit do všeobecných rolí nebo mít o nich více znalostí.
- Linioví manažeři nebo nadřízení, kteří mají odpovědnost za HR aktivity.
- Vlastníci nebo manažeři malých podniků, kteří mají celkovou odpovědnost za „prvek lidí“ v nich.
- Vysoce výkonní zaměstnanci přecházející do vedení.
- Vyšší a střední manažeři.
- Provozní manažeři
- Vedoucí oddělení