HR strategie a pokročilé strategické řízení
London Business Training & Consulting
Klíčová informace
Umístění kampusu
London, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
3 weeks
Tempo
Plný úvazek
Školné
GBP 8 225
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Tento kurz je ideální pro zkušené stratégy, kteří chtějí získat aktuální informace o nejmodernějších přístupech ke strategickému řízení. Je navržen pro ty, kteří mají zkušenosti, aby měli příležitost revidovat, osvěžit a potvrdit to, co dělají, že je pro jejich organizaci nejlepší. Tento kurz zahrnuje základy strategického řízení tím, že umožňuje delegátům získat objektivní strategický přehled, aby bylo možné identifikovat silné a slabé stránky strategie: zda se očekává; vytvářený nebo právě implementovaný. Pochopení toho, kde se organizace nyní nachází, je nezbytným základem pro rozhodování o realistických způsobech dosažení vize. Je třeba zapojit zainteresované strany a motivovat je a zdroje přidělovat podle potřeby. Ti, kteří nejsou obeznámeni s tvorbou strategie, dostanou komplexní sadu nástrojů, která je vyžadována pro robustní, realistické a praktické strategické manažery. Kurz zdůrazní a rozvine klíčové manažerské dovednosti potřebné pro danou roli.
Tento kurz je také ideální pro zkušené stratégy, kteří chtějí získat aktuální informace o nejmodernějších přístupech k implementaci úspěšné strategie v krátkodobém, střednědobém a dlouhodobém horizontu. Je navržen pro ty, kteří mají zkušenosti, aby měli příležitost revidovat, osvěžit a potvrdit to, co dělají, že je pro jejich organizaci nejlepší. Tento kurz zdůrazňuje a poskytuje praktické tipy na klíčové vlastnosti a dovednosti potřebné k vedení, řízení a implementaci úspěšné strategie. Velká většina strategií selže, často během implementace. Zabýváme se důležitostí angažovaného vedení, podporovaného a podporujícího robustní management. Schopnost organizací a jednotlivců přizpůsobit se a změnit je nyní normou – nikoli výjimkou. Budeme tedy analyzovat probíhající změnu ze tří hledisek: za prvé, zavedení nové strategie; za druhé, přizpůsobení strategie měnícím se okolnostem a za třetí, reakce na náhlé a neočekávané okolnosti. Budeme analyzovat, jak „myslet na nemyslitelné“ a předvídat rizika a krize, aby je bylo možné profesionálně řídit, když a když nastanou.
Základní povaha organizací se nezměnila, tempo změn je stále rychlejší. V HR, stejně jako v mnoha částech organizace, se po nás žádá, abychom dosáhli více se stejnými nebo menšími zdroji. Toto je čas, abyste byli ještě strategičtější ve svém pohledu a jednání. Splnění každodenních úkolů již nikomu z nás nezaručuje zaměstnání. Musíme myslet a jednat promyšleněji a strategičtěji, abychom naší organizaci a práci přidali hodnotu. Tento kurz vás provede nezbytnými kroky, jak toho dosáhnout.
Kurz bude zakončen shrnutím klíčových bodů učení a následným cvičením akčního plánování s cílem uplatnit získané znalosti a dovednosti ihned po návratu do práce. K dispozici je také podpora po ukončení kurzu v souvislosti s implementací vašeho akčního plánu, a to až do šesti (6) měsíců po ukončení kurzu.
Denní program
Strategická analýza
- Desetikrokový proces strategického plánování
- Současná organizační struktura, charakteristika a kontext
- Vnitřní analýza
- Externí analýza
Vypracování strategického plánu
- Souhlas, pochopení a sdělení vize
- Hodnocení alternativních strategických přístupů
- Rozhodování o nejvhodnějším způsobu a proč
- Vytvořte plán k dosažení vize
Identifikace, analýza a zapojení zainteresovaných stran
- Identifikujte všechny zainteresované strany
- Zájem a vliv stakeholderů
- Přiměřeně konzultujte a zapojte zainteresované strany
- Formulujte komplexní plán, který zapojí, motivuje a zapojí
Hodnocení a přidělování zdrojů
- Posouzení dostupných zdrojů
- Strukturované hodnocení skupin požadovaných zdrojů
- Alokace zdrojů efektivně a efektivně
- Vytěžte z každého zdroje maximum
Strategické vedení a řízení
- Cyklus strategického plánování
- Proč tolik strategií selhává a jak se vyhnout nástrahám.
- Přizpůsobení stylů vedení mnoha situacím.
- Budování důvěry a důvěryhodnosti jako cesta k úspěchu.
Strategické řízení změn
- Změna je normou, nikoli výjimkou
- Vytvořte organizační kulturu, která pozitivně přijímá změny.
- Rámec pro vedení a řízení pozitivní a kreativní změny.
Strategické přezkoumání a rekalibrace
- Monitorujte a měřte krátkodobé, střednědobé a dlouhodobé výsledky vůči objektivním cílům.
- Analyzujte dopad jakýchkoli změn na interní a externí předpoklady plánování a měnící se okolnosti.
- Reakce na narušitele trhu
- Revidujte, reagujte a upravujte strategii a její implementaci.
Strategické řízení rizik a krizové řízení
- Cyklus řízení rizik
- Identifikace zdrojů rizik a rozhodování o tom, jaká opatření podniknout.
- Krizová reakce, kontrola a reakce.
HR strategie
- Strategická povaha HR
- HR modely – silné a slabé stránky
- Model strategického obchodního partnera
Strategie rozvoje organizace
- Aktivity organizačního rozvoje
- Formulování a implementace strategie OD
- Změna kultury
Strategie řízení znalostí
- Dva typy znalostí
- Sada nástrojů pro správu znalostí
- Management znalostí jako součást organizační kultury
Profesionální seberozvoj
- Vůdce uvnitř
- Sebekoučink
- Osobní motivace ke změně
Přehled kurzu
- Shrnutí a rekapitulace klíčových cílů učení
- Plánování akcí
Cílová skupina
Tento kurz je vhodný pro širokou škálu lídrů a manažerů, ale bude mít skutečnou hodnotu pro:
- Důstojníci a předsedové C-Suite.
- Členové představenstva a tajemníci společnosti.
- Nevýkonní ředitelé
- Ředitelé, zástupci ředitele a vrchní manažeři.
- Vedoucí oddělení
- Vedoucí oddělení
- Rizikoví manažeři a profesionálové.
- Právníci a manažeři a profesionálové.
- Transformační lídři
- Změnit manažery
- Manažeři a zaměstnanci CSR a udržitelného rozvoje.
- Manažeři a vedoucí pracovníci pro vztahy s komunitou.
- Manažeři a důstojníci pro zdraví, bezpečnost a životní prostředí.
- Manažeři a zaměstnanci, kteří chtějí rozvíjet odpovědné obchodní postupy.
- Manažeři a zaměstnanci zabývající se ovlivňováním nebo implementací firemních strategií.
- Ti, kteří chtějí využít a chopit se všech strategických příležitostí pro své organizace
- Ti, kteří chtějí podporovat strategický úspěch své organizace.
- Všichni, kdo se podílejí na vytváření strategie, vedení a řízení.
- HR ředitelé
- Vedoucí HR funkcí
- HR obchodní partneři
- Senior HR manažeři, manažeři, poradci a důstojníci, kteří chtějí přispět k rozvoji a implementaci HR strategie.
- Ředitelé, předsedové, členové správní rady, vedoucí oddělení a všichni ti na nejvyšších úrovních organizace, kteří mají zájem o rozvoj hlubokých znalostí strategického řízení lidských zdrojů.
Výsledky učení
Po absolvování tohoto kurzu budete mít vynikající přehled o tom, jak implementovat úspěšnou strategii, včetně:
- Nástroje, které vám umožní analyzovat, kde se organizace aktuálně nachází: strukturálně; interně i externě, jako pevný základ pro efektivní strategické řízení.
- Důležitost vytvoření vize a výběru nejvhodnějšího způsobu, jak jí organizace dosáhnout. Budete mít vymyšlené základy pro vypracování robustního plánu.
- Význam stakeholderů a jak využít jejich zájem a vliv v úspěšném strategickém řízení.
- Dostupné a požadované zdroje a jak je alokovat, aby bylo zajištěno, že budou pracovat na maximální kapacitu a schopnosti.
- Vedení, které je oddané, konzistentní a inspirující, což je životně důležité pro dokonalost strategického řízení.
- Uznání, že „změna“ je nyní novým normálem a že je třeba ji začlenit do veškerého strategického myšlení jako integrovanou součást procesu ve třech fázích: vytvoření a implementace strategie; jeho přizpůsobování, jak postupuje; reagovat na krize.
- Měření a sledování pokroku a výsledků je pro úspěch zásadní, v kombinaci s flexibilitou a ochotou na ně konstruktivně reagovat.
- Na riziko a krize je třeba plánovat – „myslet na nemyslitelné“ znamená, že vás to nezaskočí a můžete okamžitě převzít kontrolu.
- Strategická povaha HR.
- Proces formulování a implementace strategie rozvoje organizace.
- Význam a význam řízení lidského kapitálu (HCM).
- Přístupy k rozvoji strategií řízení znalostí.
- Jak zavést akční plán na vašem pracovišti s využitím znalostí a dovedností získaných během kurzu.