Pokročilé finance a strategie veřejného sektoru
London Business Training & Consulting
Klíčová informace
Umístění kampusu
London, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
3 weeks
Tempo
Plný úvazek
Školné
GBP 8 225
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Tento kurz je určen pro každého, kdo potřebuje základní znalosti podnikových financí a vhled do operativního rozhodování. Bude:
- ukázat provozním zaměstnancům finanční důsledky jejich činnosti.
- prokázat, že kombinace KPI a pravidelných manažerských informací je zásadní pro provozní úspěch organizace.
- vysvětlit, jak finanční funkce přispívá k efektivnímu využívání zdrojů.
Účastí na tomto kurzu se nefinanční pracovníci, kteří potřebují rozšířit své znalosti financí, naučí, jak by to mohlo ovlivnit finanční řízení jejich organizace. Pochopíš:
- role financí při realizaci projektů.
- jak zainteresované strany organizace ovlivňují její finanční výkonnost a růst.
- činnosti při určování cenových cílů, politik a strategií.
Tento kurz také poskytne vhled a porozumění pro úspěšné vytváření a plánování realizace nesmírně náročných politik veřejného sektoru. Analyzuje mnohé a často protichůdné strategické priority ve veřejném sektoru a způsob, jak dosáhnout kompromisu, aby bylo možné vytvořit a implementovat soudržnou a koherentní politiku. Diskutujeme o základních požadavcích strukturovaného procesu strategického plánování. Je však nutné mít na paměti, že strategické plánování se odehrává v širším politickém kontextu, který se často neustále mění a podléhá celé řadě zájmů a vlivů, takže takovou tvorbu strategie nelze provádět izolovaně. Porozumění, ocenění a konzultace zúčastněných stran jsou zásadní pro úspěšný výsledek politiky, abychom do hloubky zvážili, jak toho dosáhnout. Politiku však nelze implementovat bez zdrojů, které je třeba posoudit, vyhodnotit a přizpůsobit požadavkům k dosažení požadovaných výsledků, které v tomto kurzu studujeme.
Kurz bude zakončen shrnutím klíčových bodů učení a následným cvičením akčního plánování s cílem uplatnit získané znalosti a dovednosti ihned po návratu do práce. K dispozici je také podpora po ukončení kurzu v souvislosti s implementací vašeho akčního plánu, a to až do šesti (6) měsíců po ukončení kurzu.
Denní program
Význam finančního řízení
- Prvky finančního řízení
- Klíčové účetní pojmy a terminologie
- Jak se liší hotovost a zisk
- Dvě hlavní účetní výkazy: výsledovka a rozvaha
Měření finančního úspěchu
- Měření úspěchu managementu
- Měření rizika a výnosu
- Význam cash flow a pracovního kapitálu
- Rozpočtování a rozpočtová kontrola
Správa finančních zdrojů
- Význam nákladového chování
- Řízení nákladů
- Opex a Capex
- Zlomová analýza
Komunikace se svými účetními kolegy
- Definování vaší potřeby finančních informací
- Systematizovat komunikaci a zpětnou vazbu
- Využití obousměrného koučování ke zlepšení vzájemného porozumění
Investice a finanční řízení dlouhodobých projektů
- Hodnocení projektu
- Odhad projektu
- Rozpočtování
- Finanční řízení
Finanční řízení – očekávání zainteresovaných stran
- Identifikace zainteresovaných stran
- Odpovědnost vůči zúčastněným stranám
- Trojitá spodní čára
- Úrovně kontroly investorů
Rozhodnutí o cenách
- Strategické ceny
- Cenová struktura
- Cenová politika
- Analýza nákladů a zisků
Finanční řízení Rozhodování
- Definování rozhodnutí, která děláte
- Rozhodování o tom, jakou podporu potřebujete, abyste mohli definovat relevantní finanční informace potřebné k provedení těchto rozhodnutí
- Příklady a případové studie
Strategická vize a plánování
- Strategické priority: stanovení smysluplných cílů
- Proces strategického plánování
- Začlenění komplexních vlivů a zájmů do tvorby strategie
- Vnitřní analýza
Politika a veřejný sektor
- Předvídat a reagovat na měnící se vlády a politiky
- Státní zaměstnanci pracující přímo s volenými zástupci
- Sladění a řešení konfliktu mezi politickými cíli, protichůdnými požadavky a neslučitelnými prioritami.
- Zachování kontinuity standardů služeb
Identifikace, analýza, sladění a zapojení zainteresovaných stran
- Identifikujte všechny zúčastněné strany a sledujte změny v nich i mezi nimi
- Vhodně budovat vztahy se zúčastněnými stranami
- Jak řídit konkurenční a protichůdné zájmy a cíle
- Formulujte komplexní plán pro zapojení, motivaci, zapojení a monitorování všech zúčastněných stran, zejména když se mění.
Hodnocení a přidělování zdrojů
- Posouzení současných dostupných zdrojů
- Strukturované hodnocení skupin požadovaných zdrojů
- Alokace zdrojů efektivně a efektivně
- Vytěžte z každého zdroje maximum
Přehled kurzu
- Shrnutí a rekapitulace klíčových cílů učení
- Plánování akcí
Cílová skupina
Tento kurz je vhodný pro širokou škálu profesionálů, ale bude mít skutečnou hodnotu pro zkušené, nové nebo aspirující:
- Stálí tajemníci, tajemníci kabinetu a všichni státní zaměstnanci.
- C-Suite úředníci a předsedové neziskových organizací a charitativních organizací.
- Vyšší důstojníci veřejného sektoru, kteří pracují přímo na vedení politiků.
- Volí a jmenovaní tvůrci politik, manažeři a plánovači ve vládách, veřejných agenturách a neziskových organizacích.
- Členové městské rady, starostové, manažeři, správci a plánovači.
- Vyšší důstojníci, kteří spolupracují s veřejnými službami za účelem dosažení širších komunitních výsledků, např. veřejného zdraví a pohody, hospodářského rozvoje a vztahů s komunitou.
- Policejní náčelníci, velitelé hasičů a jejich zaměstnanci.
- Členové školní rady, správci a zaměstnanci.
- Členové představenstva a tajemníci společnosti.
- Nevýkonní ředitelé
- Ředitelé, zástupci ředitele a vrchní manažeři.
- Vedoucí oddělení
- Transformační lídři
- Změnit manažery
- Manažeři a zaměstnanci CSR a udržitelného rozvoje.
- Rizikoví manažeři a profesionálové.
- Manažeři a vedoucí pracovníci pro vztahy s komunitou.
- Manažeři a důstojníci pro zdraví, bezpečnost a životní prostředí.
- Právní a compliance manažeři a profesionálové.
- Manažeři a zaměstnanci, kteří chtějí rozvíjet odpovědné strategické postupy.
- Manažeři a zaměstnanci zabývající se ovlivňováním nebo implementací organizačních strategií.
- Ti, kteří chtějí využít a chopit se všech strategických příležitostí pro své organizace.
- Ti, kteří chtějí podporovat strategický úspěch své organizace.
- Zaměstnanci, kteří chtějí zlepšit své chápání toho, jak může účetnictví a finance pomoci při rozhodování a jak to ovlivňuje finanční pozici organizace.
- Zaměstnanci, kteří potřebují rozšířit své znalosti financí na konkrétnější provozní činnosti.
Výsledky učení
Po absolvování tohoto kurzu budete schopni porozumět:
- Význam financí pro operativní rozhodování.
- Vztah mezi provozními a finančními opatřeními.
- Proč může provoznímu personálu pomoci hlubší porozumění nákladům a nákladovému chování.
- Role financí při realizaci projektu.
- Role stakeholderů a jejich vliv na finanční výkonnost organizace.
- Procesy spojené s rozhodováním o cenách.
- Klíčové faktory, které vedou k úspěchu veřejného sektoru a nikoli ziskové plánování a vědět, jak je aplikovat.
- Úloha a vliv politiky při plánování a úpravě strategické politiky.
- Jak identifikovat všechny zainteresované strany a ocenit důležitost systematického přístupu ke konzultacím, zapojení a komunikaci.
- Zdroje, které v současné době existují, ty potřebné a jak zvýšit celkovou kapacitu zdrojů a schopnosti.
- Jak zavést akční plán na vašem pracovišti s využitím znalostí a dovedností získaných během kurzu.