Pokročilé řízení strategického marketingu
London Business Training & Consulting
Klíčová informace
Umístění kampusu
London, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
2 weeks
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Přehled
Přední světové organizace uznávají a uznávají, že marketingové strategie mohou poskytnout konkurenční výhodu. Pokud existuje marketingově orientovaný přístup k marketingovému plánování, můžeme předefinovat hodnoty, které vedou k úspěšným strategickým marketingovým plánům. Tento kurz se zaměřuje na vnesení vhledu do inovací a zároveň přináší návratnost investic do všech vašich marketingových aktivit.
Tento kurz také přinese rozsáhlé pochopení teoretických a praktických problémů s marketingovým managementem. Zaměření modulů odráží měnící se marketingové prostředí a nástroje potřebné k excelenci v oboru. Když je organizační úspěch podpořen akvizicí a udržením zákazníků, je marketing pravděpodobně nejdůležitější obchodní disciplínou. Marketingový management vás vyživí současnými základními koncepty, které lze aplikovat na trh.
Kurz zahrnuje návštěvy organizací relevantních pro kurz, takže delegáti mohou porozumět tomu, jak jejich současníci fungují v reálném světě.
Kurz bude zakončen shrnutím klíčových bodů učení a následným cvičením akčního plánování s cílem uplatnit získané znalosti a dovednosti ihned po návratu do práce. K dispozici je také podpora po ukončení kurzu v souvislosti s implementací vašeho akčního plánu, a to až do šesti (6) měsíců po ukončení kurzu.
Denní program
Marketingová strategie
- Definování marketingových cílů
- Vytvoření marketingové strategie
- Prvky Marketingového Plánu
- Marketingové modely a případové studie
Průzkum trhu, analytika a statistiky
- Pochopení primárního a sekundárního výzkumu
- Technologická hlediska ve výzkumu
- Kvantitativní a kvalitativní výzkum
- Analýza trendů a přehled trhu
Demografie, spotřebitelská psychologie a psychologie
- Behaviorální ekonomie a marketing
- Postoje, hodnoty a životní styly
- Psychologie marketingu
- Demografické a datové statistiky
Prohlídka místa
- Průmyslová návštěva příslušné organizace.
- Pohled do vnitřního fungování firem.
- Příležitost učit se prostřednictvím interakce s praktikujícími profesionály.
Plánování trhu – Segmentace, Targeting, Positioning
- Segmentační analýza
- Cílení na spotřebitele
- Tržní pozice a strategie přemístění
- Vytváření profilu zákazníka
Porozumění životním cyklům produktu
- Plánování životního cyklu produktu
- Škálování Růst
- Správa přechodů a poklesů
- Meziproduktové servisní strategie
Marketingová komunikace, branding a design
- Vytvářejte vítězné marketingové kampaně
- Principy značky
- Design Management
- Integrovaná marketingová řešení
Prohlídka místa
- Průmyslová návštěva příslušné organizace.
- Pohled do vnitřního fungování firem.
- Příležitost učit se prostřednictvím interakce s praktikujícími profesionály.
Přehled kurzu
- Shrnutí a rekapitulace klíčových cílů učení
- Plánování akcí
Cílová skupina
Tento kurz je vhodný pro:
- Mediální plánovači a marketingoví manažeři
- Account manažeři a manažeři značek
- Marketingoví manažeři
- Vedoucí obchodního rozvoje
- Vedoucí pracovníci
- Účetní ředitelé, tým korporátní komunikace, datoví vědci
- Ředitelé marketingu, ředitelé designu
- Ředitelé, lídři a podnikatelé
Výsledky učení
Po absolvování tohoto kurzu budete schopni:
- Využijte analytické nástroje k vylepšení marketingové strategie a efektivity organizace.
- Řídit organizační marketingovou strategii, která je zaměřena na návratnost investic.
- Určete nejlepší marketingové kanály a metodiku pro poskytování dokonalých strategických marketingových kampaní.
- Využijte pokročilé principy marketingového řízení a aplikujte je do marketingového plánu.
- Sladit marketingovou a brandingovou strategii pro strategické obchodní jednotky (SBU).
- Odstraňte problémy s nedostatečnou výkonností a revolučně změňte marketingové řízení v organizaci.
- Rozvíjejte praktický pohled na současné pracovní postupy ve vašem oboru.
- Implementujte akční plán na svém pracovišti s využitím znalostí a dovedností získaných během kurzu.