Řízení výkonnosti
London Business Training & Consulting
Klíčová informace
Umístění kampusu
London, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 týden
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Přehled
Schopnost důsledně porozumět a interpretovat metriky výkonu do vhledu je základem rychle se rozvíjejícího moderního podnikání. Kromě toho je kritické řízení diagnostiky výkonnosti provedením vhodného rozsahu intervencí. Účastí na tomto školení Performance Management se naučíte celý proces řízení výkonu a přizpůsobíte jej potřebám vaší organizace.
Kurz také zahrnuje návštěvu organizace relevantní pro kurz, aby delegáti mohli porozumět tomu, jak jejich současníci fungují v reálném světě.
Kurz bude zakončen shrnutím klíčových bodů učení a následným cvičením akčního plánování s cílem uplatnit získané znalosti a dovednosti ihned po návratu do práce. K dispozici je také podpora po ukončení kurzu v souvislosti s implementací vašeho akčního plánu, a to až do šesti (6) měsíců po ukončení kurzu.
Denní program
Stanovení cílů a osobní efektivita
- SMART cíle a aplikovaný SWOT model
- Audit sebehodnocení
- Stanovení přijatelných cílů
- Dosažení měřitelných cílů
Provádění hodnocení výkonu
- SMART cíle a aplikovaný SWOT model
- Audit sebehodnocení
- Stanovení přijatelných cílů
- Dosažení měřitelných cílů
Koučování a mentoring
- Historie mentoringu
- Koučovací dovednosti
- Koučovací spektrum
- Zdokonalování talentu v rámci organizace
Prohlídka místa
- Průmyslová návštěva příslušné organizace.
- Pohled do vnitřního fungování firem.
- Příležitost učit se prostřednictvím interakce s praktikujícími profesionály.
Přehled kurzu
- Shrnutí a rekapitulace klíčových cílů učení
- Plánování akcí
Cílová skupina
Tento kurz řízení výkonnosti je vhodný pro:
- Vyšší a střední manažeři.
- Linioví manažeři
- Provozní manažeři
- Vedoucí oddělení
- Obchodní analytici
Výsledky učení
Po absolvování tohoto kurzu budete schopni:
- Odstraňte opakující se problémy, abyste dosáhli plného potenciálu oddělení.
- Sladit týmy s přiměřenou pozorností na talent a rozvoj dovedností.
- Řešte konflikty, abyste zlepšili vztahy na pracovišti a zaměření na práci.
- Implementujte motivační strategie ke zlepšení přístupu k práci a výkonu.
- V pracovních výkonech a povinnostech klást důraz na racionální a emocionální aspekty.
- Zdokonalte umění prezentace a artikulovaného jednání.
- Rozvíjejte praktický pohled na současné pracovní postupy ve vašem oboru.
- Implementujte akční plán na svém pracovišti s využitím znalostí a dovedností získaných během kurzu.