Strategická kvalita a základy projektového řízení
London Business Training & Consulting
Klíčová informace
Umístění kampusu
London, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
9 dní
Tempo
Plný úvazek
Školné
GBP 5 155
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Účastí na tomto kurzu rozvinete své technické dovednosti řízení kvality tím, že vás seznámí se základními nástroji a technikami.
Účinným způsobem hodnocení vašeho úsilí o řízení kvality je audit. Tento kurz nastiňuje proces auditu a představuje hlavní ocenění kvality, která mnoho organizací používá jako prostředek vlastního auditu.
Project Management Essentials je úvodem do efektivního řízení a řízení projektů. Všichni se zapojujeme do projektů různých typů a velikostí. Tento kurz vám poskytne potřebné nástroje a techniky k tomu, abyste pokaždé dodali projekty včas, s rozpočtem podle požadované specifikace.
Kurz bude zakončen shrnutím klíčových bodů učení a následným cvičením akčního plánování s cílem uplatnit získané znalosti a dovednosti ihned po návratu do práce. K dispozici je také podpora po ukončení kurzu v souvislosti s implementací vašeho akčního plánu, a to až do šesti (6) měsíců po ukončení kurzu.
Denní program
Nástroje, systémy a techniky řízení kvality
- Základní nástroje a techniky
- Režim selhání, analýza účinku a kritičnosti (FMECA)
- Statistická kontrola procesu (SPC)
- Zlepšení výkonu údržby
Audity kvality, ocenění a implementace
- Audity kvality
- Malcolm Baldrige, Demingova cena a European Quality Awards
- Zavádění managementu kvality
- Řízení změn
Řízení kvality v sektoru služeb
- Kvalita v produktových organizacích versus servisní organizace
- Dimenze kvality ve službách
- Jak dosáhnout kvality služeb
- Špičkový zákaznický servis a spokojenost zákazníků
Projektový cyklus
- Definování vašeho projektu
- Sada nástrojů pro plánování projektů
- Dovednosti efektivního projektového manažera
Plánování projektu – odhad nákladů a rozpočtování
- Rozsah projektu a struktura rozdělení práce
- Čas předpovědi
- Projektové financování a rozpočtování
Řízení rizik projektu
- Posouzení rizik na vašem projektu
- Řízení stakeholderů
- Správa změn ve vašem projektu a uzavření projektu
Six Sigma Essentials
- Je Six Sigma to pravé pro vaši společnost?
- Efektivní implementace Six Sigma
- Stanovení priorit vašich aktivit Six Sigma
- Běžné stížnosti
Přehled kurzu
- Shrnutí a rekapitulace klíčových cílů učení
- Plánování akcí
Cílová skupina
Tento kurz je vhodný pro:
- Chief Operations Officers
- Provozní ředitelé a manažeři
- Vedoucí oddělení
- Vedoucí provozu, důstojníci a zaměstnanci
- Vyšší manažeři, manažeři, poradci a důstojníci, kteří si přejí rozvinout důkladné znalosti řízení kvality.
- Ti, kteří se chtějí naučit, jak rozvíjet schopnosti svých provozních procesů ke zlepšení výkonnosti procesů.
- Vedoucí týmů
Výsledky učení
Po absolvování tohoto kurzu budete:
- Oceňujte kvalitní nástroje a techniky, které máte k dispozici.
- Pochopte, jak můžete dosáhnout svých cílů kvality pomocí auditů a ocenění kvality.
- Prozkoumejte složitost použití kvalitních stojanů při poskytování služeb.
- Znát a používat nástroje k přesnému a výkonnému definování a plánování projektu.
- Pochopte a vyhodnoťte rizika a zainteresované strany na projektu.
- Implementujte akční plán na svém pracovišti s využitím znalostí a dovedností získaných během kurzu.