Strategie nákupu a řízení dodavatelského řetězce
London Business Training & Consulting
Klíčová informace
Umístění kampusu
London, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
3 weeks
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Samotné řízení funkce nákupu – na rozdíl od řízení ze strany pracovníků zásobování dodavatelů a dodavatelů – může znamenat rozdíl mezi čistě administrativním týmem interního poskytovatele služeb, který působí v pozadí, nebo strategicky důležitou funkcí, která může pomoci formovat úspěch podniku.Pokud je vedoucím nákupu středně postavený manažer, nemusí mít sluch jako generální ředitel.Ale pokud má společnost hlavního ředitele pro nákup v „C Suite“, který pracuje po boku svých kolegů z financí, provozu a technologií, pak je spravedlivé předpokládat, že zadávání zakázek je považováno za klíčové pro realizaci podnikové strategie.Tento kurz se zabývá aspekty zadávání veřejných zakázek v jejich nejvlivnějších a nejhodnotnějších aspektech.
Tento kurz poskytuje delegátům podrobné informace:
- přezkoumání kritických faktorů úspěchu v rámci strategie dodavatelského řetězce od konceptu hodnotového řetězce přes vytvoření efektivních procesů a informačních toků a končí zlepšením odolnosti dodavatelského řetězce tváří v tvář globálním změnám a současným i budoucím hrozbám.
- prozkoumání klíčových prvků v rámci úspěšného řízení dodavatelského řetězce, včetně: technik a přístupů pro plánování poptávky, účinného zvyšování efektivity, řízení úzkých míst a končí rozvojem a vylepšením efektivního řízení rizik v prostředí dodavatelského řetězce.
Kurz bude zakončen shrnutím klíčových bodů učení a následným cvičením akčního plánování s cílem uplatnit získané znalosti a dovednosti ihned po návratu do práce.K dispozici je také podpora po ukončení kurzu v souvislosti s implementací vašeho akčního plánu, a to až do šesti (6) měsíců po ukončení kurzu.
Denní program
Nákup a obchodní strategie
Vývojová cesta pro zadávání zakázek od transakčního k řízení hodnotového řetězce
Nákup Organizace, struktura a pracovní funkce
Řízení rizik nákupu
S jakými riziky by se mělo při zadávání veřejných zakázek počítat?
Proces identifikace, analýzy a reakce na prioritní rizika
Důležitá rizika dodavatelského řetězce – případová studie
Jak řídit rizika, která se promění ve skutečnost
Procurement – Performance Measurement and Governance
Výhody měření výkonnosti nákupu
Hodnocení efektivity nákupu a efektivity nákupu
KPI pro měření výkonu
Informační systémy pro zadávání zakázek
Benchmarking veřejných zakázek
Identifikace potenciálu úspory nákladů
Analýza výdajů
Správa kategorií
Analýza portfolia veřejných zakázek
Vypracování strategie Sourcingu
Pochopte dodavatelské řetězce a hodnotové řetězce
Koncepce dodavatelského řetězce
Koncept hodnotového řetězce
Role a přínos dodavatelského řetězce pro organizační konkurenční strategii
Strategie dodavatelského řetězce – proces a tok dat
Nákup – brána do dodavatelského řetězce
Vytvoření efektivního toku procesu
Zavedení efektivního toku dat
Strategie dodavatelského řetězce – odolnost a efektivita
Spojení mezi efektivitou dodavatelského řetězce a odolností dodavatelského řetězce.
Aplikace MRP a ERP systémů v rámci Supply Chain Management.
Efektivní podnikové nouzové plánování a zotavení po havárii v rámci Supply Chain Management.
Budování odolnosti dodavatelského řetězce
Analýza kapacity zásobovací základny, schopností a rekonfigurovatelnosti
Dosažení současného stavu Stabilita
Dosažení odolnosti budoucího stavu
Řízení dodavatelského řetězce – Zlepšení schopnosti reagovat
Techniky prognózování poptávky
Dopady objemu, variace a poptávky
Použití SCADA systémů pro zvýšení efektivity
Řízení dodavatelského řetězce – Zlepšení toku
Nástroje pro diagnostiku klíčového dodavatelského řetězce
Efektivní identifikace a řízení „úzkých míst“
Stanovení doby cyklu a neustálé zlepšování
Techniky řízení dodavatelského řetězce
Kaizen
Štíhlé, agilní, lagilní struktury dodavatelského řetězce
Riziko dodavatelského řetězce
Just-in-Time (JIT) Řízení zásob
Zajištění datových a informačních toků
Zajištění schopnosti dodavatelského procesu
Budoucnost JIT
Přehled kurzu
Shrnutí a rekapitulace klíčových cílů učení
Plánování akcí
Cílová skupina
Tento kurz je vhodný pro:
- Úředníci pro nákup, analytici a manažeři.
- Smluvní inženýři a analytici.
- Množství zeměměřiči
- Obchodní poradci
- Členové nákupního týmu
- Generální manažeři
- Vedoucí pracovníci pověření správou smluv.
- Správci smlouvy
- Každý, kdo chce mít dobré porozumění a zapojení do nákupních aktivit.
- Manažeři rizik
- Manažeři kvality
- Týmy pro zlepšování podnikání
- Manažeři dodavatelského řetězce
Výsledky učení
Po absolvování tohoto kurzu budete:
- Zjistěte, jakou hodnotu může nákup přinést pro realizaci firemní strategie.
- Zvažte, jak strukturovat funkci nákupu, abyste dosáhli co největšího rozdílu uvnitř organizací.
- Získejte dovednosti v důležitých činnostech nákupu, jako je analýza hodnotového řetězce, správa nákupního portfolia a správa kategorií.
- Procvičte si techniky při srovnávání výkonnosti nákupního týmu.
- Oceňujte a aplikujte koncepty hodnotového řetězce.
- Efektivně zaveďte a vylepšujte procesní a datové toky.
- Budujte a vylepšujte odolnost dodavatelského řetězce a schopnost čelit současným a budoucím změnám stavu a hrozbám.
- Pochopte a aplikujte efektivní techniky plánování budoucí poptávky.
- Vyvinout zlepšenou efektivitu dodavatelského řetězce a neustálé zlepšování.
- Efektivně řídit rizika dodavatelského řetězce.
- Implementujte akční plán na svém pracovišti s využitím znalostí a dovedností získaných během kurzu.