Základy bankovních operací
London Business Training & Consulting
Klíčová informace
Umístění kampusu
London, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 týden
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Přehled
Tento kurz se zaměřuje na klíčové provozní prvky poskytování kvalitních bankovních služeb zákazníkům.
Kurz bude zahrnovat také návštěvu organizace relevantní pro kurz, aby delegáti mohli porozumět tomu, jak jejich současníci fungují v reálném světě.
Kurz bude zakončen shrnutím klíčových bodů učení a následným cvičením akčního plánování s cílem uplatnit získané znalosti a dovednosti ihned po návratu do práce. K dispozici je také podpora po ukončení kurzu v souvislosti s implementací vašeho akčního plánu, a to až do šesti (6) měsíců po ukončení kurzu.
Denní program
Excelence bankovních operací
- Co je provozní dokonalost v bankovnictví?
- Principy provozní dokonalosti
- Modely provozní dokonalosti
- Plánování implementace
Bankovní operace – zkušenosti zákazníků
- Zdroje stížností zákazníků
- Vytvoření programu zlepšování
- Výhody vytvoření lepší zákaznické zkušenosti
- Udržování zlepšení pomocí agility
Bankovní operace – kultura a chování
- Výzva kulturní změny
- Chování a zmocnění
- Potřeba vůdcovské disciplíny
- Integrovaný přístup k udržitelné změně
Prohlídka místa
- Průmyslová návštěva příslušné organizace.
- Pohled do vnitřního fungování firem.
- Příležitost učit se prostřednictvím interakce s praktikujícími profesionály.
Přehled kurzu
- Shrnutí a rekapitulace klíčových cílů učení
- Plánování akcí
Cílová skupina
Tento kurz je vhodný pro:
- Bankovní pracovníci, kteří si chtějí/potřebují rozšířit/prohloubit své znalosti o faktorech ovlivňujících bankovní operace.
- Ti, kteří chtějí získat komplexní přehled o bankovních operacích.
Výsledky učení
Po absolvování tohoto kurzu budete:
- Oceňujte, jak je dokonalost služeb aktem překonávání očekávání zákazníků.
- Pochopte, proč zákaznická zkušenost přesahuje zákaznický servis.
- Pochopte, proč kultura určuje závazek organizace k úrovni a konzistenci poskytování služeb.
- Rozvíjejte praktický pohled na současné pracovní postupy ve vašem oboru.
- Implementujte akční plán na svém pracovišti s využitím znalostí a dovedností získaných během kurzu.