
Kurzy in
Udržovací kurzy pro pedagogické pracovníky Nayanova University

Stipendia
Úvod
Témata aktualizačních kurzů pro pedagogické pracovníky:
1. Vlastnosti organizace vzdělávacího procesu při implementaci federálního státního akademického standardu primárního všeobecného vzdělávání (pro učitele základních škol).
2. Metodická příprava učitelů na zavedení základního všeobecného vzdělávání (pro učitele v 5. – 9. Ročníku).
3. Federální státní vzdělávací standard základního všeobecného vzdělávání: dosažení výsledků předmětu v anglickém jazyce.
4. Implementace vzdělávacích a souvisejících procesů výchovy předškolních dětí (pro pomocné pedagogy).
5. Vlastnosti organizace vzdělávacího procesu v souvislosti se zavedením federálního státního vzdělávacího standardu předškolního vzdělávání (pro předškolní pedagogy).
6. Tvorba pokročilých studijních programů (pro učitele matematiky, fyziky, informatiky, ruského jazyka, literatury, dějepisu, společenských věd, biologie, výuky angličtiny v 5. – 9. Ročníku).
7. Hodnocení dosažení plánovaných výsledků studenty při tvorbě základních vzdělávacích programů základní a pokročilé (pokročilé) úrovně (pro učitele 5. – 9. Ročníku).
8. Vytvoření inkluzivního vzdělávacího prostředí pro školáky se zdravotním postižením v podmínkách federálního státního vzdělávacího standardu a federálního státního vzdělávacího standardu (pro učitele 1. – 9. Ročníku).
9. Tvorba vzdělávacích her v prostředí SCRATCH 2.0. (pro učitele informatiky).
10. Tvorba interaktivních vzdělávacích zdrojů v prostředí SCRATCH 2.0. (pro učitele 1. – 9. ročníku).
11. Navrhování programů primární, rozšířené a profilové úrovně v rámci implementace FC SES (pro učitele matematiky, fyziky, výpočetní techniky, ruského jazyka, literatury, dějepisu, společenských věd, biologie, výuka angličtiny ve stupních 10-11 ).
12. Návrh a implementace programů profilových kurzů (pro učitele, kteří plánují implementovat profilové kurzy).
13. Návrh a realizace volitelných předmětů (pro učitele, kteří plánují volitelné předměty).
14. Vlastnosti koncepce a realizace programů mimoškolních aktivit (pro učitele 1. – 9. Ročníku, učitele dalšího vzdělávání, školitele – učitele).
15. Organizace aktivit s nadanými dětmi v hodině a mimoškolní aktivity (pro učitele 1. - 11. roč., Učitele dalšího vzdělávání, školitele - učitele).
16. Návrh a implementace vzdělávacího systému třídy (pro třídní učitele).
17. „Vytváření inkluzivního vzdělávacího prostředí pro děti se zdravotním postižením. Poskytování první pomoci“ (pro pedagogy).
Témata aktualizačních kurzů pro manažery a zástupce vedoucích vzdělávacích institucí:
1. Řízení vzdělávací organizace v souvislosti se zavedením federálního vzdělávacího standardu;
2. Řízení metodické a experimentální práce vzdělávací instituce v souvislosti se zavedením federálního vzdělávacího standardu;
3. Řízení činnosti vzdělávací organizace pro provádění federálního státního vzdělávacího standardu předškolního vzdělávání;
4. Inkluzivní vzdělávání: organizace a řízení pedagogické činnosti v souvislosti se zavedením federálního státního vzdělávacího standardu pro HVZ;
5. Organizace a řízení mimoškolních aktivit v podmínkách federálního státního vzdělávacího standardu;
6. Integrovaný přístup v činnosti vedoucího vzdělávací organizace v boji proti korupci, předcházení terorismu, nacionalismu a náboženskému extremismu;
7. Integrovaný přístup k organizaci právního vzdělávání nezletilých studentů;
8. Organizace a řízení činnosti školských řídících orgánů.
Školení bude probíhat při vytváření skupin a pro programy s délkou 256 hodin budou nejméně tři měsíce; 384 hodin - nejméně čtyři měsíce; 506 hodin nejméně sedm měsíců (začátek školení, model školení a načasování školení budou projednány na organizační schůzce, o které budete předem informováni). Náklady na služby naleznete v části placených vzdělávacích služeb.
Při vytváření skupiny 25 a více osob v rámci jednoho programu je možné cestovat na území zákazníka.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Studijní program v zahraničí
Kurzy pro učitele
Angličtina jako druhý jazykový program