AAS v módním marketingu a komunikaci
The New School
Klíčová informace
Umístění kampusu
New York, Spojené státy americké
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 - 2 rok
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
USD 1 743 / per credit
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Parsons School of Design v New Yorku – nedávno vyhlášená Nejlepší škola pro umění a design v USA a umístila se na 2. místě na světě – nabízí inovativní přístupy k výuce designu od svého založení v roce 1896. Dnes je Parsons jedinou významnou americkou škola umění a designu v rámci komplexní univerzity: The New School . V Parsons si můžete osvojit zavedené kreativní postupy a podnítit nové při studiu napříč všemi univerzitními obory.
Móda je globální, kulturní a ekonomická síla. Vedou ji kreativní a obchodní profesionálové, kteří sdílejí vášeň pro krásný, udržitelný a relevantní design. Pracují v oblastech, jako je merchandising, vývoj produktů, výroba, redakční komunikace, předpovídání trendů a vztahy s veřejností a na pozicích souvisejících s marketingem. Program AAS v módním marketingu a komunikaci je intenzivní, flexibilní program, ve kterém můžete prozkoumat módní kariéru a zaměřit se na své zájmy. Učební osnovy, které vyučují pracující profesionálové, odráží vyvíjející se trendy a požadavky tohoto odvětví.
Prozkoumejte komunitu AAS Fashion Marketing and Communication a zjistěte, co dělají studenti, učitelé a absolventi v NYC a po celém světě na parsons.edu/aasfashionmarketing . Tento program je součástí Parsons' School of Fashion .
Intenzivní a flexibilní vzdělávání
AAS Fashion Marketing and Communication ve společnosti Parsons je intenzivní, flexibilní program zaměřený na základy komunikační strategie. Prozkoumáte vztah mezi značkou, produktem a publikem a roli marketingových a komunikačních praktik v rámci širších módních systémů. Dozvíte se o trendech, vizuálních a spotřebitelských průzkumech a získáte dovednosti v interpretaci dat, abyste získali poznatky. Identifikujete a destilujete sociální, kulturní a ekonomické trendy a postoje a ovlivňujete diskurs o tématech, jako je pohlaví, rasa, spotřeba a blahobyt.
Cesty do mnoha módních oblastí
Jako student módního marketingu a komunikace využíváte integrovaný přístup k výzkumu, designu, strategii a kreativnímu myšlení. Spolupracujete se studenty módního designu na soutěžích a na projektech s externími partnery, jako jsou Louis Vuitton, HUGO BOSS, Under Armour, ISKO, Byredo a CARE, a zkoumáte koncepty a strategie spojené s uváděním inovativních řešení, produktů a systémů na globální scénu. Volitelné předměty o sociálně a ekologicky odpovědné výrobě a globální praxi a kurzy sdílené s programem AAS Fashion Design vás připraví kreativně a svědomitě přemýšlet o současných problémech světa módy. Studenti v tomto programu také těží ze zdrojů, studentských sítí a odborných znalostí fakult celouniverzitní komunity zabývající se managementem a podnikáním .
Série Lab, která vás vystaví průmyslu
Základní součástí osnov AAS Fashion Marketing and Communication je řada School of Fashion Lab, která zahrnuje týdenní přednášky mezinárodně významných osobností módního průmyslu. Prezentace se zaměřují na současné postupy ve vztahu k větším trendům v designu, marketingu, médiích, technologiích a udržitelnosti. Diskuse o konceptech a problémech, které vyplynou z týdenních přednášek, vás podpoří při uplatňování současné průmyslové praxe a postřehů ve vaší vlastní práci a umožní vám reflektovat a utvářet vaše profesní aspirace.
Galerie
Kariérní možnosti
Absolventi pracují v módě na následujících pozicích a ve firmách
Koordinátor pro styk s veřejností, Thomas Pink–LVMH
Vedoucí účtu, Givenchy
Globální marketingový manažer, Ralph Lauren
Koordinátor prezentace značky, Tommy Hilfiger
Online obchodník, Saks Fifth Avenue
Náměstek výrobního ředitele, POLO – Ralph Lauren
Módní redaktorka časopisu U
Vedoucí digitálního účtu, Syndicate Media Group
Asistent velkoobchodu, Elie Tahari
Asistent pro styk s veřejností, Roger Vivier
Assistant Buyer, Marc by Marc Jacobs
Koordinátor výroby kabelek, Michael Kors
Brand Assistant, BHLDN–Urban Outfitters
Associate Planner, Macy's Inc.
Koordinátor výroby, teorie
Senior Assistant Buyer, Couture, Bergdorf Goodman
Manažer elektronického obchodu, Nicole Miller
Účetní ředitel, Alexander Wang
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Associate of Arts (AA) in Fashion Marketing
- San Francisco, Spojené státy americké
Certifikát v módě Nová média
- New York, Spojené státy americké