Kurzy na lékařské fakultě
Sulaiman Al-Rajhi Colleges
Klíčová informace
Umístění kampusu
Al Bukayriyah, Saúdská Arábie
Jazyky
Avestan
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
Vyžádejte si informace
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2023
Úvod
Vysoká škola medicíny se zavázala uplatnit vzdělávací program vyvinutý k produkci kompetentních lékařů, kteří dokážou pochopit a uspokojit potřeby saúdské společnosti a poskytování zdravotnických služeb na vysoké úrovni odborných a lékařských znalostí a chování, podporovaných jejich charakteristickými praktickými dovednostmi. Vysoká škola medicíny přispěje k rozvoji zdravotní péče v regionu prostřednictvím ekologického zaměření na poskytování služeb zdravotní péče a aspektů výzkumu souvisejícího se zdravím.
Naším cílem je:
Produkujte kompetentní lékaře s moderními lékařskými znalostmi a profesionálními a praktickými dovednostmi na vysoké úrovni, kteří dokážou reagovat na potřeby a touhy komunity.
Připravte se na budoucí expanzi v sektoru zdravotnických zařízení a služeb v Qassim vytvořením specializované pracovní síly, která by pomáhala při provozu, řízení a udržitelnosti těchto zařízení a přispívala k aplikovanému výzkumu spojenému se službami zdravotní péče v regionu.
Pomozte absolventům pokračovat v postgraduálním studiu poskytováním programů dalšího vzdělávání a specializované postgraduální kvalifikace.
Šířit povědomí o zdraví a zdůraznit roli univerzity ve společnosti.
Poradit a poskytovat lékařskou službu komunitě v oborech zastoupených členy fakulty.
Univerzita Sulaiman Al-Rajhi přijala Problem-based learning (PBL) jako svou základní metodiku vzdělávání k zajištění globálního standardního vzdělávání svých studentů PBL je pedagogika zaměřená na studenta, ve které se studenti učí o předmětu prostřednictvím zkušeností s řešením problémů. Studenti se učí strategii myšlení i znalosti domén. Cíle PBL jsou pomoci studentům rozvíjet pružné znalosti, efektivní dovednosti při řešení problémů, samostatné učení, dovednosti efektivní spolupráce a vnitřní motivaci. Problémové učení je styl aktivního učení. PBL se při učení řídí konstruktivistickou perspektivou, protože úlohou instruktora je řídit a zpochybňovat proces učení, nikoli striktně poskytovat znalosti. Z tohoto pohledu jsou zpětná vazba a reflexe procesu učení a skupinové dynamiky základní součástí PBL. Studenti jsou považováni za aktivní agenty zabývající se konstrukcí sociálních znalostí. PBL pomáhá vytvářet význam a vytvářet osobní interpretace subjektu na základě zkušeností a interakcí. PBL pomáhá při vedení studenta od teorie k praxi během jeho cesty řešením problému.