FLY FOR FUN S.R.O.

Úvod

Read the Official Description

Letecká škola Fly For Fun byl vytvořen v roce 1995 a nyní patří mezi největší a nejprestižnější létajících škol v České republice. Disponujeme širokou škálou různých letadel a vrtulníků. Naši instruktoři jsou ex-airfighter piloti, dopravní pilot nebo piloti letecké záchranné služby.

Létání je naše láska a celoživotní poslání.

FFFRSO01

Instruktoři a zaměstnanci

Seznamte se s našimi instruktory a letecké a pozemní personál. Naši zaměstnanci jsou lídry ve svém oboru - společně jsme nalétáno více než 45.000 letových hodin!

Petr Šindelář

Instruktor hlavy (CFI) v naší letecké školy. Kapitán nebytového letounů ATPL (A), zkušební pilot, pilot multi-motoru letounů MEP, pilot a instruktor motorového létání FI (A), pilot kluzáků, zkušební inspektor ÚCL. On létat od roku 1979 a má více než 13 400 hodin ve vzduchu.

Láďa Kačerovský

instruktor ULLa, obchodní pilot letadel ATPL (A) a instruktor FI (A), transport pilot vrtulníků ATPL (H) a instruktor FI (H), pilot kluzáků a instruktory bezmotorového létání, letecký akrobat, přívěsu, pilot letadel vícemotorových.

Michal Raudenský

Instruktor létání škola Fly For Fun má více než 8 000 letových hodin praxe. Nejvíce z této doby jako instruktor. On létá od roku 1994.

Jan Matúšů

Glider pilot, pilot - instruktor ULL (A), obchodní pilot a instruktor z PPL (A) k CPL (A). On letí asi 20 typů letadel. Miluje vlekání kluzáků, který on také dělal v Austrálii. Kdyby se nelétá, vyučuje teorii v českém a anglickém jazyce a je zkoušející pro ICAO zkoušku z angličtiny.

Libor Vyhnal

Pilot - instruktor a zkušební pilot ULLa, soukromý pilot letadel PPL (A), přívěsu.

Josef Miler

Pilot - instruktor ULLa, stíhací pilot

Daniel Jančík

Obchodní pilot letadel CPL (A), instruktor letadel FI (A), pilot multi-motoru letounů MEP, majitel zařízení kvalifikace IR, tažného, ​​pilota kluzáků, pilota instruktor Ulla.

Iva Raudenská

Technickou a operativní dokumentace Fly For Fun - informací, výuky, kurzy, rezervace a faktury.

FFFRSO02

Naše letadla

Fly For Fun flotily obsahuje 12 strojů. Máme nejvhodnějších letadel a vrtulníků pro provádění výcviku pilotů a dalších služeb v oblasti letectví.

Cessna 172 RG

Populární a široce rozšířen celokovový hornoplošník, vyrobený v USA a vybavené motorem Lycoming.

TECNAM P2006T

Italský dvoumotorový poháněn dvěma motory Rotax. Skvělé pro MEP a výcvik MEP IR.

Zephyr 2000

Spolehlivý dolnoplošník s kompozitní strukturou. Made in Czech Republic, která je vybavena rakouského Rotax 912th motoru.

FAETA 321

Jevilo jako velmi moderní nástupce Zephyr letouny kompozitní konstrukce, zcela nová křídla a silnější Rotax 912 S.

Diamond DA40

Populární a široce rozšířen kompozitní dolnoplošník. Vyrobeno v Rakousku, který je vybaven dieselovým motorem s využitím JET A1 palivo.

Cessna 150

Světově nejpopulárnější celokovový hornoplošník. Spolehlivé letadlo vyrobené v USA s Kontinentální motoru, vhodný pro základní výcvik.

Robinson R22

Možná nejlepší malý vrtulník na světě. Made in USA, motor Lycoming.

Robinson R44

Čtyři sedící, více variabilní a univerzální varianta R22. Made in USA, motoru Lycoming

FFFRSO03

Kde létáme

Letiště Sazená (25 km severně od Prahy)

Žádné terén překážky v blízkosti letiště. Vypouštěcí systém je položen pod travnatém povrchu, a proto na letiště je vhodný pro provoz i po přívalových deštích.

Zeměpisné souřadnice:
N 50 19' 29''
E 14 15' 32''
Díky své délce 1,3 km a šířce 150 m letiště je ideální pro trénink letu.

This school offers programs in:
  • Angličtina

Zobrazit kurzy »

Programs

Tato škola dále nabízí:

Kurzy

Samozřejmě - ATPL Licence

Campus forma Denní studium Kombinované 200 hodin September 2017 Česká republika Praha + 1 více

Kurz pro ATPL se skládá z po sobě jdoucích tréninků od prvního soukromého pilota PPL přes noc, IR létání podle přístrojů a multi-engine MEP kvalifikace na letadlo. [+]

ATPL licence Kurz pro ATPL se skládá z po sobě jdoucích tréninků od prvního soukromého pilota PPL přes noc, IR létání podle přístrojů a multi-engine MEP kvalifikace na letadlo. Požadavky na studenta Minimálně 17 let, pro žadatele je potřeba mladší 18 let souhlas rodičů. Platí Lékařské osvědčení zdravotní způsobilosti třídy II. lékařské přijímací zkoušky v letectví zdravotního ústavu. Platný průkaz telefonista je zapotřebí pro první sólo letem (kurz je součástí teoretické přípravy) Licence pro dopravu pilota - ATPL Kurz pro ATPL se skládá z po sobě jdoucích tréninků od prvního soukromého pilota PPL přes noc, IR létání podle přístrojů a multi-engine MEP kvalifikace na letadlo. Celkem musí mít žadatel o licenci nalétáno alespoň 200 hodin doby letu. Všechny tréninky lze započítat těchto požadovaných 200 hodin a doba takzvané časové budovy, které nejsou zahrnuty do průkazu způsobilosti a kvalifikace tréninky jsou také součástí nabídky. Je tedy celkové náklady na výcvik a létání z nuly na ATP, včetně lekcí teorie. Důležité! V ceně není a nemůže být rozšířen přistávacích poplatků, neboť není předem jasné, kolik přistání, při kterém se bude provádět letiště. Nicméně se jedná o minimální částky se pohybují od desítek korun na malých letištích a jen několik set na velkých mezinárodních letištích. A jen pár přistání na velkých letištích jsou povinné. Ceny nemusí být plně zaplaceny předem, mohou být zaplaceny ve splátkách během tréninku. Jak objednat ATPL školení? ATPL školení lze objednat pomocí online formuláře nebo telefonicky: (+420) 724 327 922 [-]

Samozřejmě - Kvalifikace Pro Létání Podle Přístrojů

Campus forma Denní studium Kombinované 105 hodin September 2017 Česká republika Praha + 1 více

IR kvalifikace opravňuje pilota k létání podle přístrojů. [+]

Kvalifikace pro létání podle přístrojů IR kvalifikace opravňuje pilota k létání podle přístrojů. Požadavky na studenta: Žadatel o IR (A) musí mít PPL (A), včetně kvalifikace pro noční lety nebo CPL (A) a musí mít alespoň 50 hodin doby letu zkušenosti s navigačními lety jako pilot hlavy v letadle nebo vrtulníku, ale alespoň 10 z těchto hodin musí být provedeno s letadlem. Student musí být držitelem alespoň osvědčení o zdravotní způsobilosti II. třída, prodloužena o vyšetření JAR-FCL 3.355 (b) .Age nejméně 18 yearsValid karty radiotelephonist. proces hřiště teoretická část Chcete-li zahájit praktickou část je potřebné absolvovat teoretickou část IR (A) / ATPL (A) ve schválené FTO. Student musí prokázat certifikát, který absolvoval teoretického kurzu IR (A) / ATPL (A). Jazykové požadavky Žadatel o IR (A) musí mít dostatečné znalosti českého jazyka a musí prokázat schopnost používat anglický jazyk, jak uvádí Dodatek 1 k JAR-FCL 1.200 tím, že projde určitou zkoušku s použitím anglické langauge na ÚCL. Počítání předchozí zkušenosti: Držitel kvalifikace CPL (A) nebo absolventy modulu - základy létání podle přístrojů mohlo snížit celkový objem tréninku o 10 hodin. Tabulka shrnující doby letu výcviku pro získání Sep / IR (A) Počet hodin pozemní výcvik 2 ° 00' Celkový počet letových hodin FNTP II 30 ° 00' Počet hodin letu - letoun 20 ° 00' Celkový počet letových hodin 50 ° 00' Tabulka shrnující doby letu výcviku pro získání MEP / IR (A) Počet hodin pozemní výcvik 2 ° 00' Celkový počet letových hodin FNTP II 35 ° 00' Počet hodin... [-]

Samozřejmě - Lehká Letadla Pilota Letadlo LAPL (a)

Campus forma Denní studium Kombinované September 2017 Česká republika Praha

Získat pilotní průkaz, který vám umožní být vedoucím pilotem pevnými křídly letadla s výjimkou pro obchodní lety. [+]

Ultralehké letadlo pilota Plane - LAPL (A) Získat pilotní průkaz, který vám umožní být vedoucím pilotem pevnými křídly letadla s výjimkou pro obchodní lety. Požadavky na studenta Minimálně 17 let, pro žadatele je potřeba mladší 18 let souhlas rodičů. Platí Lékařské osvědčení zdravotní způsobilosti třídy II. lékařské přijímací zkoušky v letectví zdravotního ústavu. Platný průkaz telefonista je zapotřebí pro první sólo letem (kurz je součástí teoretické přípravy) Samozřejmě fázi postupného teoretická část Teoretická předletová příprava probíhá v učebně na letišti Sazená. Druhá část teoretické přípravy se skládá z vlastní přípravy a konzultací. Osnova teoretické části: letecký zákon, všeobecné znalosti letadla, plánování a provedení letu, lidskou výkonnost a omezení, meteorologie, navigace, provozní postupy, základy letu a komunikace. Praktická část Minimálně 30 hodin doby letu je požadováno v souladu se schválenou osnov. Držitel platného ULLa, kluzáků a vrtulníků pilotního průkazu nemá počítat do 50% jeho / jejích nalétaných hodin doby letu ve funkci velícího pilota do celkového počtu letových hodin na získání LAPL licenci. Výcvik se provádí na typu letadla Cessna 150, Cessna 172 RG nebo Diamond DA40. LAPL letový tréninkový plán: předletové činnosti, včetně určení hmotnosti a vyvážení, předletové prohlídky a letounu docházky letištní provoz a letový provoz zařízení, opatření a postupy s cílem zabránit kolizím pilotáž podle vnější vizuální orientace Let při nouzovém nízké rychlosti vzduchu, uznání a prevenci počátečního ustájení a na podzim Let při nouzovém vysoké rychlosti vzduchu, uznání spin a spin-zotavení Obvyklé vzletů a přistání a bočním větrem Maximální kapacita vzlety, přistání na přistávacích ploch na krátké... [-]

Samozřejmě - Letoun Letový Instruktor Fi (a)

Campus forma Denní studium Kombinované September 2017 Česká republika Praha

Chcete se naučit Vašich zkušenostech z letu jiné lidi? Předat FI (A) výcvik a stal se profesionálním leteckým instruktorem. [+]

Letadlo letový instruktor FI (A) Chcete se naučit Vašich zkušenostech z letu jiné lidi? Předat FI (A) výcvik a stal se profesionálním leteckým instruktorem. Požadavky na studenta Žadatel musí: držet CPL (A) nebo PPL (A) a musí mít alespoň 200 hodin doby letu, z nichž 150 hodin musí být ve funkci velícího pilota (v tomto případě je nutné složit teoretické zkoušky CPL) mít alespoň 20 hodin přeletech ve funkci velícího pilota, včetně 300 NM letu s úplným zastavením letounu na dvou různých letištích. složit vstupní praktickou zkoušku s kvalifikovaným FI podle JAR FCL 1.330 (F) platnou třídu 2 lékařské mít alespoň 30 hodin doby letu na jednomotorovém pístovém letadle a 10 hodin přístrojového výcviku v létání. být držitelem platného průkazu radiotelefonické být alespoň 18 let Samozřejmě fázi postupného teoretická část Po splnění vstupních požadavků může být zahájeno výcvikového kurzu, který se skládá z teoretické a praktické přípravy. Držitel PPL (A) začátkem kurzu prokázat úroveň teoretických znalostí v rozsahu CPL (A). Praktická část Letecký výcvik zahrnuje 30 hodin doby letu. Výcvik probíhá v letadle C150 a alespoň 1 hodinu na Piper Decathlon nebo Z142. Jak si objednat letecký výcvik? pronájem letadla mohou být vyhrazeny pomocí online formuláře nebo telefonicky na čísle: (+420) 724 327 922 [-]

Samozřejmě - Licence Multi-engine

Campus forma Denní studium Kombinované September 2017 Česká republika Praha

Absolvování kurzu vám umožní létat na letounech se dvěma nebo více motory. [+]

licence Multi-engine - MEP Absolvování kurzu vám umožní létat na letounech se dvěma nebo více motory. Požadavky na studenta Žadatel o první třídní kvalifikaci pro jednomotorové letouny musí mít nalétáno na letounech alespoň 70 hodin ve funkci velícího pilota Platí Lékařské osvědčení zdravotní způsobilosti třídy II. PPL (A) nebo CPL (A) Věk minimálně 18 let Samozřejmě fázi postupného Výcvik bude prováděn samostatně, musí být praktický výcvik rozdělen do nejméně dvou letových dnech Výcvik zahrnuje 6 hodin doby letu v letadle TECNAM P2006T Jak si objednat letecký výcvik? pronájem letadla mohou být vyhrazeny pomocí online formuláře nebo telefonicky na čísle: (+420) 724 327 922 [-]

Samozřejmě - Multi Spolupráce Posádky (MCC)

Online & Campus forma Denní studium Kombinované 45 hodin September 2017 Česká republika Praha + 1 více

Cílem výcviku je získat odborné znalosti, dovednosti a zkušenosti jako součást multi-pilot posádky (MCC) k bezpečnému letu multi-pilot vícemotorových letounů. To je předpokladem pro létání pro leteckými společnostmi. [+]

MCC kurz Kurz MCC (Spolupráce vícečlenné posádky) pro každého pilota, který chce letět jako součást multi-pilot posádky je nutná. Cílem výcviku je získat odborné znalosti, dovednosti a zkušenosti jako součást multi-pilot posádky (MCC) k bezpečnému letu multi-pilot vícemotorových letounů. To je předpokladem pro létání pro leteckými společnostmi. Vstupní požadavky na kurzu MCC Minimální věk je 18 let a studenti potřebují alespoň držitelem platného osvědčení o zdravotní způsobilosti II třídy v souladu s částí MED. 25 hodin školení v učebně jsou před zahájením praktického výcviku požadováno. Studenti musí být držitelem přístrojové kvalifikace IR pro vícemotorové letouny a musí mít dostatečné znalosti českého jazyka. Kurz MCC se skládá z 25 hodin teorie a 20 hodin letu v letovém simulátoru FNPT II [-]

Samozřejmě - Na Cestě Přístrojovou Kvalifikaci (EIR)

Campus forma Denní studium Kombinované September 2017 Česká republika Praha

Držitel EIZ může provádět lety v denním za IMC podmínek ve fázi trati letu. Toto oprávnění může být prodloužena na nočních letů IFR v traťové fáze letu, je-li pilot již držitelem noční ratingu. [+]

Na cestě Instrument Rating - EIR Držitel EIZ může provádět lety v denním za IMC podmínek ve fázi trati letu. Toto oprávnění může být prodloužena na nočních letů IFR v traťové fáze letu, je-li pilot již držitelem noční ratingu. Vstupní požadavky Student musí mít nejméně osvědčení zdravotní způsobilosti 2. třídy s extra zkouškou podle MED.A.030 (g) být alespoň 18 let musí mít PPL (A) nebo CPL (A) a mají alespoň 20 hodin navigačních letů ve funkci velícího pilota výcvikové osnovy Teorie Teorie se skládá z 80 hodin přednášek a konzultací v ATO škole. Před praktický výcvik, bude student obdrží certifikát o absolvování této teorie samozřejmě v souladu s FCL.615 Praktický trénink Ground škola: 10 hodin Letecký výcvik: 15 hodin [-]

Samozřejmě - Nástroj Letový Výcvik Instruktora - IRI

Campus forma Denní studium Kombinované September 2017 Česká republika Praha

Práva IRI jsou k poskytování výcviku pro vydávání, prodloužení platnosti a obnovu IR na příslušné kategorii letadla. [+]

Přístroj letecký výcvik instruktora - IRI Práva IRI jsou k poskytování výcviku pro vydávání, prodloužení platnosti a obnovu IR na příslušné kategorii letadla. Požadavky pro studenty Věk: minimálně 18 let Platný lékařský 1 nebo 2 lékařské karty Anglické jazykové znalosti: ICAO min. úroveň 4 Pro držitele CPL nebo PPL: mít nalétáno alespoň 800 hodin doby letu IFR, z nichž nejméně 400 hodin musí být na letounech pro držitele FI: Nejméně 200 hodin doby letu IFR, z nichž až 50 hodin může být pozemní přístrojová doba na FNPT II Výcvikový kurz pro IRI musí zahrnovat alespoň 25 hodin výuky teorie. V případě žadatelů, kteří jsou držiteli osvědčení FI (A), tato doba se sníží na 5. [-]

Samozřejmě - Obchodního Pilota CPL (A)

Campus forma Denní studium Kombinované 150 hodin September 2017 Česká republika Praha + 1 více

Stát profesionálním pilotem letounu. Detekce CPL (A) Vás opravňuje působit jako velícího pilota na obchodní lety. [+]

Obchodního pilota CPL (A) Stát profesionálním pilotem letounu. Detekce CPL (A) Vás opravňuje působit jako velícího pilota na obchodní lety. Požadavky na studenta Platí Lékařské osvědčení zdravotní způsobilosti I. třídy Věk minimálně 18 let Platný průkaz telefonista Platné PPL (A) pilotní licenci a min. 150 hodin navigačních letů, z nichž min. 100 hodin ve funkci velícího pilota, min. 20 hodin navigačních letů ve funkci velícího pilota, navigační lety alespoň 540 km (300 NM), s úplným zastavením letounu ve dvou letištích, 10 hodin letu podle přístrojů jen 5 hodin nočních letů. Samozřejmě fázi postupného teoretická část Osnova je 200 hodin, a / nebo může být nedílnou součástí teoretického výcvikového programu ATPL v rozsahu 650 hodin, a / nebo snížené teoretická příprava ATPL v rozsahu 450 hodin pro držitele průkazu IR. Teorie výcvik ATPL / CPL spolupracuje s první Letecké Internet School. Více informací zde. Praktická část Letový výcvik osnova obsahuje 25 hodin, z toho 20 hodin létání Cessna 150 a 5 hodin létání na letadlo Cessna 172 RG. Pro držitele průkazu způsobilosti IR osnova zahrnuje 15 hodin, z toho 10 hodin létání Cessna 150 a 5 hodin létání na letadlo Cessna 172 RG. Zkoušky Teoretické zkoušky se konají zpravidla ve formě testu na Úřadu pro civilní letectví, oni mohou také být přijata v průběhu praktického tréninkového programu. Praktické dovednosti mohou být po úspěšném absolvování teoretické zkoušky kontroluje. Před kontrolu praktické dovednosti, žadatel musí mít alespoň 200 prolétávání hodin, z toho nejméně 100 hodin jako velící pilot, zahrnující 20 hodin přeletů ve... [-]

Samozřejmě - Soukromý Pilot Vrtulníků PPL (H)

Campus forma Denní studium Kombinované September 2017 Česká republika Praha

Pilotní licence PPL umožňuje vykonávat funkci pilota ve vedení (nikoli za úplatu) podle kteréhokoliv z letadel používaných pro neobchodní lety. [+]

Soukromý pilot vrtulníků - PPL (H) Pilotní licence PPL umožňuje vykonávat funkci pilota ve vedení (nikoli za úplatu) podle kteréhokoliv z letadel používaných pro neobchodní lety. Požadavky na studenta Minimálně 17 let, pro žadatele je potřeba mladší 18 let souhlas rodičů. Platí Lékařské osvědčení zdravotní způsobilosti třídy II. lékařské přijímací zkoušky v letectví zdravotního ústavu. Platný průkaz telefonista je zapotřebí pro první sólo letem (kurz je součástí teoretické přípravy) Samozřejmě fázi postupného teoretická část Teoretická předletová příprava probíhá v učebně na letišti Sazená. Teoretická část obsahuje poučení a je ve formě přednášek a konzultací, druhá část teoretické přípravy je ve formě selfstudying a konzultací. Osnova teoretické části obsahuje: letecký zákon, letadel ve všeobecném, plánování a provedení letu, lidskou výkonnost a omezení, meteorologie, navigace a rádio pomůcky, provozní postupy, základy letu a komunikace. praxe Minimálně 45 hodin doby letu je požadováno v souladu se schválenou osnov. Držitel platného ULLa, kluzáků a vrtulníků pilotního průkazu nemá počítat do 10% jeho / jejích nalétaných hodin doby letu ve funkci velícího pilota (6 hodin nanejvýše) do celkového počtu letových hodin k získání licence PPL. Výcvik se provádí na typu vrtulníky Robinson R22 nebo R44 Robinson. PPL (H) letový výcvik plán: předletové činnosti, včetně určení hmotnosti a vyvážení, prohlídku a ošetření vrtulníku; letištního provozu a letů podle schémat provozu letiště, předcházení srážkám opatření a postupy; řízení vrtulníku podle vnější vizuální reference; vzlety, přistání, visení, zatáčky s výhledem a obvyklé přechody za do visení; nouzové postupy, základní autorotace, simulovaná porucha motoru, pozemní obnovy rezonance případně s... [-]

Contact
Adresa
Postal address:
FLY FOR FUN s.r.o.
J. Plachty 23, Praha 5

Czech republic, 15000 CZ
Adresa destinace
FLY FOR FUN
Airport Sazena - LKSZ
Velvary

Prague, 27324 CZ