Instituto BME

Úvod

Přečtěte si oficiální popis

Instituto BME je školicí středisko pro španělské tašky a trhy (BME), čtvrtý operátor trhu v Evropě. Je zřízen v roce 2005 a pokračuje v šíření informací, které od roku 1990 provádí institut MEFF, jako odraz v oblasti formování procesu integrace souboru trhů cenných papírů a systémů kompenzace a vypořádání existujících ve Španělsku.

S cílem přispět k podpoře finanční kultury je činnost Instituto BME založena na organizaci různých vzdělávacích služeb spojených s finančními trhy obecně.

Zvláštní pozornost si zaslouží všechny ty aspekty, které se přímo týkají produktů různých trhů a obchodních platforem, které tvoří španělské burzy a trhy (akcie, pevné příjmy a deriváty) a jejich systémy zúčtování a vypořádání, aniž by však zapomněly na další nové aspekty finanční svět jako důsledek, na jedné straně procesu globalizace a na druhé straně neustálého pokroku v tomto sektoru.

138523_BME2_p1.jpg

Nabídka školení Instituto BME snaží zajistit maximální šíření znalostí finančních trhů a jejich produktů, vždy s využitím velmi praktické metodiky podporované pokročilými počítačovými aplikacemi. Za tímto účelem má nepřekonatelné lidské zdroje tvořené samotnými profesory Instituto BME a skupinou odborníků BME, kteří poskytují prvotřídní zkušenosti s procesem řízení na různých trzích. Kromě toho pravidelně spolupracují odborníci z jiných oblastí finančního sektoru a akademičtí pracovníci z různých univerzit

„Maximální šíření znalostí finančních trhů“

Vzdělávací programy Instituto BME jsou zaměřeny na profesionály ve finančním sektoru a jeho regulačních orgánech, soukromé investory, studenty a obecně všechny zájemce o vstup nebo prohloubení ve světě financí.

Při plnění každého ze svých vzdělávacích programů Instituto BME obnovuje závazek kvality se svými zákazníky, když v roce 1998 získal osvědčení o registraci společnosti a obnovil se v souladu s normou UNE-EN ISO 9001: 2015.

Naše zařízení

Burza cenných papírů

Instituto BME má privilegované umístění v Palacio de la Bolsa vedle komunikační osy Castellana. Nachází se v Plaza de la Lealtad a je jednou z nejznámějších budov v hlavním městě. Byl otevřen v roce 1893 a byl přestavěn při různých příležitostech, takže má veškerý technologický a přístupový pokrok.

Instituto BME svou činnost ve čtyřech učebnách (každá s kapacitou asi 40 osob) vybavených počítači, simulátory trhu, finančními informacemi v reálném čase a nejmodernějšími technologickými výukovými prostředky.

Navíc její umístění v ústředí španělské burzy a trhů umožňuje Instituto BME využívat dalších výhod, jako je přístup do knihovny, hlediště a další služby.

138524_BME5_p1.jpg

Závazek kvality

Instituto BME má zaveden, zdokumentován a zaveden systém řízení kvality, jehož osvědčení o registraci společnosti bylo získáno v roce 1998 a každoročně obnovováno v souladu s normou UNE-EN ISO 9001: 2015.

Politika kvality Instituto BME stanoví, že:

Prestiž a vedení Instituto BME jako školicího centra lze dosáhnout pouze tehdy, pokud je každá ze všech poskytovaných služeb zaměřena na dosažení plné spokojenosti zákazníků.

Chápeme, že spokojený zákazník je ten, jehož očekávání byla splněna díky závazku Total Quality, který Instituto BME usiluje.

Total Quality je postarat se o všechny podrobnosti, které proces poskytování služby bere. Právě díky vynikající péči o tyto podrobnosti se činnost Instituto BME odlišuje od konkurence.

Tato celková kvalita se odráží v cíli celkové kvality, jehož aplikace vyžaduje, aby všichni zaměstnanci Instituto BME plně internalizovali rozsah všech akcí, které s sebou nese. Ve skutečnosti není cílem Total Quality Objective nejen soubor opatření, která jsou vyvíjena mechanicky, ale také přístup zaměstnanců, kteří chtějí zákazníka kdykoli potěšit. Total Quality je dosaženo na základě malých individuálních příspěvků.

Na druhé straně cíl Total Quality Objective Instituto BME také odkazuje na následující otázky:

  • Rychlost změny. Vznik nových neuspokojených potřeb našich zákazníků nutí Instituto BME neustále aktualizovat služby a způsob jejich poskytování.
  • Účast zaměstnanců Každý z lidí, kteří pracují v Instituto BME formuluje ve svém rozsahu návrhy a nápady, které považuje za vhodné ke zlepšení kvality služby a procesu poskytování. Účinnost se také měří z hlediska nižších ekonomických nákladů a časových úspor.
  • Vnitřní formace Poskytování služeb nejvyšší kvality a samotné školení personálu jsou úzce propojeny, a proto Instituto BME považuje tento aspekt za základní pilíř svého cíle celkové kvality.
  • Dodavatelé Dodavatelé produktů a služeb se musí držet našeho přístupu ke kvalitě, a proto se musí podílet na našem programu neustálého zlepšování.
  • Aktualizace cíle celkové kvality. Na základě iniciativ zaměstnanců, znalostí požadavků zákazníků a porovnání s nejlepšími konkurenty bude management každoročně definovat prioritní oblasti, na které se má zaměřit, v souladu se strategickými cíli Instituto BME .

Stručně řečeno, cíl celkové kvality je vždy prioritou, která vyžaduje neustálé úsilí o udržení a kontrolu vašeho pokroku.

Místa

Madrid

Adresa, 1. řádek
Instituto BME
Palacio de la Bolsa
Plaza de la Lealtad, 1
28014

Madrid, Madridské společenství, Španělsko

Stipendium Keystone

Objevte, jaké možnosti vám může nabídnout naše stipendium