Accademia di Comunicazione

Úvod

Přečtěte si oficiální popis

Třicetiletá komunikační akademie vyškolela profesionály v oblasti marketingu , komunikace a reklamy se svými postgraduálními kurzy a postgraduálními magistry .

Na pracovišti, kde každý den studenti přijedou odborníci na komunikaci .

Místo výcviku a zkušeností, které až doposud připravilo a vložilo do světa práce více než 4000 studentů na vrcholu povolání .

Laboratoř projektů určená pro firmy.

Škola, která konkrétně připravuje všechny tvůrčí a strategické profese komunikace.

historie

Accademia di Comunicazione se narodila v Miláně dne 7. listopadu 1988 s cílem vytvořit vzdělávací, výzkumný a inovační projekt v oblasti přesvědčivé a vizuální komunikace (marketing, reklama, public relations, grafický design a všechny technologie související s těmito oblastmi odborníka).

Dne 9. května 2008 se akademie stala nadací.

Nadace Accademia di Comunicazione podle zákona rozšiřuje kulturu komunikace založenou na etických hodnotách, podporuje a realizuje školení v oblasti umění a komunikace, zvyšuje a podporuje operátory a výzkumníky v této oblasti.

Fondazione Accademia di Comunicazione přijala etický kodex chování podle článku 6 legislativního nařízení 231/01, který definuje soubor hodnot uznaných, přijatých a sdílených při provádění této činnosti.

Výcvikový projekt je založen na konceptu "bottega", který je "bottegou" místem, kde se rozrostla většina současného profesního světa - od historických otců až po poslední generaci.

Profese komunikace (Strategické, Kreativní) se ve skutečnosti rodí na poli, mění se v čase v reakci na změny na trhu, společnosti a organizace, sociální hodnoty a potřeby spotřebitelů.

Metodika workshopu dosahuje dobré základní profesionální kultury, duševní formy specificky zaměřené na komunikaci a schopnost dělat, aby získaly skutečné profesní dovednosti.

Práce, které studenti Accademia realizují v průběhu kurzů, se skládají z komunikačních projektů, marketingových strategií, reklamních kampaní, grafických projektů, webových stránek pro veřejné instituce, sdružení a neziskových organizací a firem, vytvořených s vedením a dohledem profesorů na akademii.

Na konci kurzů organizuje Accademia pro každého studenta stáži ve společnosti nebo v agentuře , během níž praktická zkušenost začala v průběhu kurzu: studenti nyní mohou začít svou profesionální kariéru.

Procento osob zapsaných ve světě práce bylo 100% .

Intenzivní výměna a neustálá spolupráce, která spojuje akademii s komunikačním trhem, umožňuje svým studentům najít odpovídající vstup do světa práce.

Navíc bývalí studenti akademie vytvořili sdružení, které je neustálým odkazem na nové členy. Associates každoročně nabízejí stážům a pracovním příležitostem novým absolventům.

Fondazione Accademia di Comunicazione je akreditovaná instituce dalšího odborného vzdělávání podle regionálního zákona ze dne 6. srpna 2007 č. 19.

Kurzy vydávají osvědčení o způsobilosti, které potvrzuje odbornou způsobilost v souladu se směrnicemi a předpisy EU.

Místa

Milán

Adresa, 1. řádek
Via Savona,112/A
20144 Milán, Lombardie, Itálie