Accademia di Comunicazione

Úvod

Read the Official Description

Třicetiletá komunikační akademie vyškolela profesionály v oblasti marketingu , komunikace a reklamy se svými postgraduálními kurzy a postgraduálními magistry .

Na pracovišti, kde každý den studenti přijedou odborníci na komunikaci .

Místo výcviku a zkušeností, které až doposud připravilo a vložilo do světa práce více než 4000 studentů na vrcholu povolání .

Laboratoř projektů určená pro firmy.

Škola, která konkrétně připravuje všechny tvůrčí a strategické profese komunikace.

historie

Accademia di Comunicazione se narodila v Miláně dne 7. listopadu 1988 s cílem vytvořit vzdělávací, výzkumný a inovační projekt v oblasti přesvědčivé a vizuální komunikace (marketing, reklama, public relations, grafický design a všechny technologie související s těmito oblastmi odborníka).

Dne 9. května 2008 se akademie stala nadací.

Nadace Accademia di Comunicazione podle zákona rozšiřuje kulturu komunikace založenou na etických hodnotách, podporuje a realizuje školení v oblasti umění a komunikace, zvyšuje a podporuje operátory a výzkumníky v této oblasti.

Fondazione Accademia di Comunicazione přijala etický kodex chování podle článku 6 legislativního nařízení 231/01, který definuje soubor hodnot uznaných, přijatých a sdílených při provádění této činnosti.

Výcvikový projekt je založen na konceptu "bottega", který je "bottegou" místem, kde se rozrostla většina současného profesního světa - od historických otců až po poslední generaci.

Profese komunikace (Strategické, Kreativní) se ve skutečnosti rodí na poli, mění se v čase v reakci na změny na trhu, společnosti a organizace, sociální hodnoty a potřeby spotřebitelů.

Metodika workshopu dosahuje dobré základní profesionální kultury, duševní formy specificky zaměřené na komunikaci a schopnost dělat, aby získaly skutečné profesní dovednosti.

Práce, které studenti Accademia realizují v průběhu kurzů, se skládají z komunikačních projektů, marketingových strategií, reklamních kampaní, grafických projektů, webových stránek pro veřejné instituce, sdružení a neziskových organizací a firem, vytvořených s vedením a dohledem profesorů na akademii.

Na konci kurzů organizuje Accademia pro každého studenta stáži ve společnosti nebo v agentuře , během níž praktická zkušenost začala v průběhu kurzu: studenti nyní mohou začít svou profesionální kariéru.

Procento osob zapsaných ve světě práce bylo 100% .

Intenzivní výměna a neustálá spolupráce, která spojuje akademii s komunikačním trhem, umožňuje svým studentům najít odpovídající vstup do světa práce.

Navíc bývalí studenti akademie vytvořili sdružení, které je neustálým odkazem na nové členy. Associates každoročně nabízejí stážům a pracovním příležitostem novým absolventům.

Fondazione Accademia di Comunicazione je akreditovaná instituce dalšího odborného vzdělávání podle regionálního zákona ze dne 6. srpna 2007 č. 19.

Kurzy vydávají osvědčení o způsobilosti, které potvrzuje odbornou způsobilost v souladu se směrnicemi a předpisy EU.

This school offers programs in:
  • Italština

Zobrazit kurzy » Vidět Magistr »

Programs

Tato škola dále nabízí:


Postgraduální kurz v marketingu a komunikaci - tradiční, digitální marketing a strategie sociálních médií

Campus forma Denní studium 2 let October 2019 Itálie Milan

Dvouletý postgraduální kurz Marketing a obchodní komunikace představuje dnes zcela nový systém, který efektivně reaguje na poptávku na komunikačním trhu, v němž je digitální sektor nejdynamičtější a vyžaduje profesionální zdroje se základními znalostmi specifické technické dovednosti. [+]

Dvouletý postgraduální kurz Marketing a obchodní komunikace představuje dnes zcela nový systém, který efektivně reaguje na poptávku na komunikačním trhu, v němž je digitální sektor nejdynamičtější a vyžaduje profesionální zdroje se základními znalostmi specifické technické dovednosti.

Potřeba, aby firmy měly profesionály, kteří vědí, jak čelit výzvám digitalizace a globalizace, vyžaduje vzdělávací nabídku, která co nejvíce urychluje vstup mladých lidí s pevnými technickými dovednostmi do světa práce se strategickou vizí a schopností využívat přínos mnoha digitálních kanálů, díky nimž se spotřebitelé vzájemně propojují, stále více souvisejí, vytvářet kontexty, které umožňují přístup ke spotřebiteli a řídit pověst, konsensus a úspěch společnosti / organizace, pro kterou pracují.... [-]


Postgraduální kurz v oboru Reklama - Copywriting

Campus forma Denní studium 2 let October 2019 Itálie Milan

Když pracujeme se slovy, máme příležitost prozkoumat svět nástrojem na hranici reality a imaginární. Když sníme, kolik rozměrů pronikáme? [+]

Když pracujeme se slovy, máme příležitost prozkoumat svět nástrojem na hranici reality a imaginární. Když sníme, kolik rozměrů pronikáme? Vyvoláváme vzpomínky, vidíme obrazy. Odkud pocházejí? Práce ve světě reklamy znamená být schopen dělat lidi sen, přimět lidi, aby chtěli létat na jiné místa, jiné světy, jiné dimenze. Kdyby Ariosto nepředstavoval, že by šel na Měsíc, chtěli by tam muži jít tam? Je to básník, který nejprve představí sen, kterému se může svět zamilovat. Každý měsíc obdivoval každý měsíc, ale Ariosto nejprve hovoří o tom, že půjde na Měsíc a představí si tu představu o možnosti dostat se tam. Pokud by o rytíři, který dělá tuto fantastickou cestu, neřekl, možná by nikdo opravdu nechtěl uskutečnit tuto misi a možná bychom na Měsíc nikdy nepřijeli. Zde básník vytváří objekt touhy, zázrak naší lidskosti. To, co je zjevně nerealizovatelné, nemožné, neodůvodněné, se najednou stává realitou. Ze striktně biologického hlediska, kdo z nás byl vytvořen k letu? Od Ikaře se nikdo nenarodil schopen létat. Ale lidstvo letí nebo ne? Lidstvo letí a jak to letí! A to také jde na měsíc! Pokroky ve vědě často vycházejí ze sna a snahy o jeho dosažení. Psaní pro reklamu, tj. Copywriter, je profesí neznámá pro většinu lidí. Již od střední školy, pokud máte rádi psaní s tím kreativním tlakem, které nás nutí používat slova a metafory jiným způsobem než obvykle, jste vedeni k pohybu směrem k písemné fakultě, aniž byste věděli, že existují další možnosti, ty, které nespadají v zavedených paradigmech známých profesí, ve světě, kde slovo... [-]


Postgraduální kurz v oboru reklama - umění

Campus forma Denní studium 3 let October 2019 Itálie Milan

Tříletý výtvarný směr Accademia di Comunicazione , jeden z prvních v oboru přesvědčivé komunikace v Itálii, byl založen v roce 1988 společně s akademií, s cílem odborné přípravy odborníků na reklamní obrazy. [+]

Tříletý výtvarný směr Accademia di Comunicazione , jeden z prvních v oboru přesvědčivé komunikace v Itálii, byl založen v roce 1988 společně s akademií, s cílem odborné přípravy odborníků na reklamní obrazy. Ve skutečnosti je úkolem uměleckého ředitele komunikovat prostřednictvím volby ideálního obrazu a různých technik realizace, které jsou mu k dispozici. Za tímto účelem se školení snaží přenést veškeré nástroje potřebné k zajištění solidní kultury obrazů, a to jak statických, tak dynamických, a schopnost manipulovat s jejich evokativní a symbolickou hodnotou. Navíc studenti musí získat silnou kapacitu pro syntézu a vizuální vynález, aby přeložili reklamní slib v originální a konzistentní podobě s částí napsanou textařem, s nímž pracuje.... [-]


Postgraduální kurz v grafickém designu

Campus forma Denní studium 3 let October 2019 Itálie Milan

Tříletý postgraduální kurz grafického designu Accademia di Comunicazione , který je jedním z prvních v sektoru vizuální komunikace v Itálii, se dnes může pochlubit dlouholetou tradicí a přehlídkou prestižních národních a mezinárodních cen udělených studentům za jejich projekty. Kromě toho má kurz také zásluhu na školení několika generací grafických designérů, kteří jsou okamžitě oceňováni kvalitou jejich přípravy a zkušeností. Mnohé jsou nyní vlastníky vlastních profesionálních studií a některé se jim podařilo usadit se v zahraničí. [+]

Tříletý kurz grafického designu Accademia di Comunicazione , jedna z prvních v oboru vizuální komunikace v Itálii, se dnes může pochlubit dlouhou tradicí a přehlídkou prestižních národních a mezinárodních cen udělených studentům za jejich projekty. Kromě toho má kurz také zásluhu na školení několika generací grafických designérů, kteří jsou okamžitě oceňováni kvalitou jejich přípravy a zkušeností. Mnohé jsou nyní vlastníky vlastních profesionálních studií a některé se jim podařilo usadit se v zahraničí.

Ve skutečnosti je kurz téměř výhradně zaměřen na získání bohatých praktických zkušeností, které účastníkům umožní vytvářet mimo jiné finální prezentační portfolio. Příležitosti nabízené pracovním trhem, pracující jak jako nezávislí odborníci, tak jako spolupracovníci agentur nebo studií, musí být co nejúčinněji využity. V tomto smyslu je prezentace dobrého portfolia prvním krokem k profesionální cestě plné spokojenosti. Za tímto účelem se kurz vyznačuje významnou přítomností praktických cvičení podporovaných klasičtější metodikou výuky, která sleduje filozofii "bottega" jako nástroje rychlého profesního růstu, efektivní a bohaté na zkušenosti v oboru.... [-]


Contact

Adresa, 1. řádek Via Savona,112/A
20144 Milan, Lombardy, Itálie