Alternative Medicine College of Canada

Úvod

Read the Official Description

Collège des médecines douces du Québec byla založena v roce 1988 v Montrealu. Cílem vysoké školy bylo poskytnout kvalitní vzdělání v oblasti alternativní medicíny, které by podpořilo dialog mezi alternativní a konvenční medicínou. AMCC si rychle uvědomila, že dálkové vzdělávání bude pro mnohé z jejích studentů skvělé. Zpočátku byla akademie pouze pro francouzské řečníky, ale kurzy angličtiny byly nabízeny od roku 2000.

Myšlenka vzdělávací struktury se zrodila v poradenské praxi dvou lékařů (jeden z nich byl homeopat), naturopath a skutečný kolega režisér David Bentata, akupunkturista a uznávaný člen Collège des médecins du québec v roce 1988 (tehdy známá jako Corporation professionnelle des médecins du québec). V té době byla poradenská praxe hostitelem stážistů z jiných škol. Poptávka byla skvělá, v kontextu rozvoje různých, ale komplementárních přístupů.

Vláda v Quebecu a Office des professions du québec schválily návrh zákona (č. 25), podle něhož akupunktura spadá pod kontrolu Profesionální organizace lékařů v Québec. To se stalo v osmdesátých letech, po kterém absolvovali zkoušky akupunkturisté té doby. Ve stejném období Dolisos a Boiron instalovali laboratoře v Montrealu. To vedlo k nebývalému vývoji homeopatické medicíny, praktikující praktičtí lékaři, nikoliv lékaři. Tito odborníci absolvovali kurzy v různých školách a laboratořích v Quebecu s nadšením. Zakladatel a ředitel akademie byl průkopníkem v propagaci akupunktury už v roce 1979 a homeopatie už v roce 1984.

V osmdesátých letech existovala naturopatie, ale mnohem nenápadněji; laboratoře Robert et Fils jako první poskytly kvalitní přírodní produkty. Avšak až do konce devadesátých let 20. století se skutečný zájem o tento typ praxe projevil.

Na svém začátku v roce 1988 akademie nabídla víceúčelové školení ve svých ordinacích, jeden víkend měsíčně po dobu tří let. Učitelé si pamatovali svou touhu předat kvalitní vědecké poznatky umožňující skutečnou komunikaci a spolupráci s lékaři. Toto bylo legitimní pronásledování, neboť se zúčastnili tři ze čtyř učitelů nebo členové Collège des médecins du québec.

Dálkové studium

Myšlenka distančního vzdělání přišla, když učitelé rozpoznali problémy při udržování programu kvality, zatímco jediné setkání studentů jeden víkend měsíčně. Při tak omezeném čase setkání by počasí, nemoci a prázdniny mohly snadno narušit průběh studenta. Dálkové vzdělávání by tyto problémy vyřešilo. Do všech kurzů byly přidány učebnice a písemné materiály. Toto schvalovalo praktické workshopy na vysoké škole. Tyto učebnice také poskytují referenční knihovnu pro studenty i pro učitele.

Rychle se ukázalo, že dálkové vzdělávání nabízí řadu výhod. Studenti si mohli samostatně zvládnout svůj čas, využívat volný čas a bez starostí o cestování. Semináře dokončily školení.

Jakmile bylo prokázáno, že bylo úspěšné dálkové vzdělávání, akademie mohla přijímat studenty z kterékoli francouzsky mluvící země. Vysoká škola úspěšně úspěšně rostla, včetně otevření pobočky ve Švýcarsku.

V roce 1994 akademie přizpůsobila kurikulum mezinárodním standardům výuky. Každý kurz byl restrukturalizován na základě 45 nebo 90 hodinového modelu. Přidali jsme také kurz anatomie-fyziologie, který se stal předpokladem pro trénink.

Stát se online college

V roce 1997 College zahájila své první webové stránky a on-line kurzy. Tento pokrok zlepšil vzdělávací zkušenost našich studentů. Komunikace s učiteli byla rychlejší, spontánnější a tekutější. V letech 2000-2001 byly kurzy přeloženy do angličtiny a přitahovaly velké množství anglofonních studentů ze všech pěti kontinentů.

Dnes má vysoká škola jak francouzštinu, tak anglicky mluvící studenty, pod dohledem týmu, který je jim vždy k dispozici.

Základní cíle našich programů

Naše programy splňují tři hlavní cíle alternativní medicíny.

  • Vzdělávejte: Učte zdravý životní styl a kvalitu života
  • Zabránit: učit se předcházet programům zdravého životního stylu. Ty jsou založeny na kontrole hmotnosti, stravovací rovnováze, nápravě nutričních nedostatků, detoxikaci, revitalizaci, cvičení, řízení stresu atd.
  • Léčba: Léčebné řešení nabízená metodami přírodní péče.

Základní dovednosti, které se vyvíjejí

Dálkové vzdělávání je určeno pro dospělé. Cílem je vybudovat určité dovednosti.

  • Autonomie: Schopnost pokračovat ve sledování nových poznatků v oboru v průběhu kariéry praktického lékaře.
  • Kritické myšlení: Analýza v oblasti alternativních léků.
  • Kreativita: otevřená pro učení se novým dovednostem a nápadům a začlenění do plánů léčby.
  • Adaptabilita: zapojení do transformace společnosti a obnovení společenských hodnot.
  • Komunikace: Dobré pedagogické dovednosti.

Výhody dálkového vzdělávání

Dálkové vzdělávání umožňuje studovat, kde chcete, kdy chcete. Poskytujeme učební pomůcky a učitele, kteří vám uklidní cestu k poznání bez ohledu na vzdálenost. Tutor vám pomůže spravovat svůj čas a poskytnout vám větší autonomii. Dlouhodobé učení přijímá stále více a více škol po celém světě pro tyto velmi charakteristické rysy. S tímto vzorem je zaručeno množství hodin kurzu. Žádné riziko zrušení - z jakéhokoli důvodu.

  • Ty studuješ svým vlastním tempem a občas to pro tebe pracuje.
  • Určíte týdenní pracovní zatížení.
  • Vybíráte předměty, které vás zajímají. Dálkové vzdělávání znamená, že nemusíte spěchat, můžete je studovat do hloubky. Vy máte prospěch z kontaktů a osobního sledování s učitelem, který má lékařský a naturopathový výcvik.
This school offers programs in:
  • Angličtina
  • Francouzština

Vidět Online Kurzy »

Programs

Tato škola dále nabízí:

Videos

Bienvenue au site du CMDQ!