Leoron Professional Development Institute

Úvod

Read the Official Description

První pohled na LEORON

Postavený na silném zážitku ve výrobním sektoru, který její zakladatelé vyvinuté ve Švédsku během globální expanze 90. let, LEORON se vyvinul do komplexního vzdělávacího zařízení, které nabízejí školení a vývoje řešení všech strategických podnikových funkcí, včetně corporate finance, HR, SCM, operace a inženýrství.“


Strategické distribuci našich kanceláří v předních místech, jako je Dubaj, Rijádu, Accra, Jönköping, Londýně a Almaty, náš tým odborníků zajišťuje přibližně 500 kurzů ročně a zhruba 10.000 odborníků jsou vybaveny odpovídajícím vzděláním a nejnovější poznatky v širokém sortiment průmyslových odvětví v celém regionu EMEA.

Posláním LEORON je pomáhat našim klientům po celém světě zvýšit jejich konkurenceschopnost zlepšením úrovně kompetencí svých zaměstnanců, a to prostřednictvím vysoce kvalitních vzdělávacích a rozvojových řešení dodaných bezkonkurenční globální odborníky a usnadnit tím, že nejlepší školení manažerů v průmyslu. Ať už naši klienti čelí obtížím Přeorganizování svou značku, vybavit své pracovníky s extra sadou dovednostech, nebo s cílem posoudit kompetence v rámci stávající struktury, naše plánování rozvoje je skvělé řešení.

This school offers programs in:
  • Angličtina

Vidět Certifikáty » Zobrazit kurzy »

Programs

Tato škola dále nabízí:

Certifikát

APICS certifikovaný dodavatelského řetězce profesionální - recenze samozřejmě

Campus forma Denní studium 4 dny June 2019 Rakousko Innsbruck Norsko Oslo + 2 více

APICS Sdružení pro Operations Management je světová jednička a premier zdroj poznatků v dodavatelském řetězci a řízení provozu, včetně výroby, inventář, materiálové hospodářství, nákupu a logistiky. [+]

APICS certifikovaný dodavatelského řetězce profesionální - recenze kurz

APICS Sdružení pro řízení provozu je světovým lídrem a premier zdroj poznatků v dodavatelském řetězci a řízení provozu, včetně výroby, inventář, materiálové hospodářství, nákupu a logistiky. Od roku 1957, jednotlivci i společnosti se spoléhali na APICS pro svou vynikající trénink, mezinárodně uznávané certifikace, komplexní zdroje a celosvětové sítě dokonalých profesionálů. APICS uznává příspěvky profesionály dodavatelského řetězce a nakládání s odpady činí jejich zaměstnavatelům a globální ekonomiku a vyvinula komplexní sadu vzdělávacích zdrojů, včetně:... [-]


Certifikované finanční modelář - pokročilá finanční modelování pomocí aplikace Excel a VBA

Campus forma Denní studium 4 dny September 2019 Německo Frankfurt

Kurz bude zdůraznit některé významné finanční koncepty, které pomohou při budování rázná modelů. Je navržen tak, aby vám informace, které potřebujete aniž by takže budete brodit těžkopádné vysvětlení a nekonečné technické zázemí. [+]

Schopnost vytvářet a pochopit finančních modelů je jedním z nejcennějších dovedností v oblasti obchodu a financí dnes. Microsoft Excel s Visual Basic for Applications (VBA) makra programování byl dominantní vozidlo používáno financí a firemních odborníků při přípravě a využití celého spektra finančních modelů a dalších aplikací. Nicméně, v důsledku tzv '95 / 5 'pravidlo lze dojít k závěru, že 95% uživatelů Excel pravděpodobně používat pouze pouze 5% energie programu.

Většina uživatelů ví, že by mohly být stále více z Excelu zejména pomocí jazyka VBA, která by vedla v nich budou moci postavit více flexibilní, dynamické a profesionální modely. Bohužel, tento aspekt Excel a VBA často se zdá, že je složité a zastrašující. Tento intenzivní 5 dnů workshop začíná se základy a postupuje v logický krok za krokem způsobem složitější a odměňování nástroje potřebné k vybudování více ro- poprsí modely, které šetří čas, omezit zbytečné chyby lidském a přizpůsobit aplikace, které by bylo nemožné dosáhnout s suboptimální modelů. Každá část je následované přímou aplikací týkajících se finančních trhů a finančních záležitostí.... [-]


Certifikované finanční plánování a analýzy

Campus forma Denní studium 4 dny June 2019 Německo Munich Švédsko Stockholm + 2 více

Pro jednotlivce, kteří praktikují finanční plánování a analýzu (FP & A), bude tento jedinečný profesionální označení umožnit jim, aby se odlišili v rámci finanční profese a ověřit jejich pochopení složitých procesů, nástrojů a jednotných standardů. To také umožní zaměstnavatelům určit nejlepší kandidáty. [+]

Jako organizace na celém světě i nadále přizpůsobit se ekonomickým nejistotám, že je třeba pro zkušené finanční profesionály v podnikovém prostředí se neustále zvyšuje v posledních několika letech. Jako výsledek, mnoho firem se snaží nejkvalifikovanějších osob pro analýzu trendů a spravovat finanční budoucnost jejich organizace. Pro jednotlivce, kteří praktikují finanční plánování a analýzy (FP & A)Tento jedinečný profesionální označení jim umožní odlišit v rámci finanční profese a ověřit své znalosti o komplexní procesy, nástroje a jednotné normy. To také umožní zaměstnavatelům určit nejlepší kandidáty.

5 klíčových vzít aways ... [-]

Certifikované mezinárodní profesní zakázky

Campus forma Denní studium 4 dny August 2019 Španělsko Barcelona

Profese zakázky prošel výraznou proměnou za posledních 10 let a je široce uznávána jako funkci, která může mít dramatický dopad na spodním řádku organizace. [+]

Profese zakázky prošel výraznou proměnou za posledních 10 let a je široce uznávána jako funkci, která může mít dramatický dopad na spodním řádku organizace. Nejlepší ve své třídě zakázkách přináší nepřeberné množství příležitostí hodnotou, která může zajistit, aby maximálně využít lze získat ze svého dodavatelského řetězce a souvisejícího přívodním-base. Pro profesionály při zadávání veřejných zakázek, kteří chtějí držet krok s moderní teorií a technik participace řízení nákupu a dodavatelského řetězce na tento předmět je zásadní.

Praktická aplikace: Delegáti budou individuálně dokončení opravy osobnosti profilování dotazník.... [-]


Certifikované pokladny Professional® - recenze kurz

Campus forma Denní studium 5 dny June 2019 Švédsko Stockholm

Tento komplexní 5-denní seminář bude zahrnovat opětovné zobrazení všech klíčových témat ve všech 19 kapitolách Essentials AFP střednědobých a dlouhodobých státních Management®, čtvrté vydání, což je úplná tělo testované na CTP zkoušku znalostí a dodat konkrétní radu ohledně jak přeložit to, co je popsáno v textu do reálného světa osvědčených postupů v podnicích všech velikostí. [+]

Role podnikové pokladny i nadále vyvíjet z čistě funkční, aby se stal důvěryhodným strategickou surovinou pro představitelů podniků v rámci celého podniku. The (CTP), certifikace Certified Professional Treasury slouží jako měřítko způsobilosti v podnikovém finanční profese, a je uznáván jako vedoucí pověření v podnikové pokladny na celém světě. Vydělávat certifikaci CTP pomáhá profesionálům získat místo u stolu strategické, vede k vyšší kompenzaci, a slouží jako konkurenční výhodu ve srovnání s vrstevníky v dynamickém trhu práce.

Tento komplexní 5-denní seminář bude zahrnovat opětovné zobrazení všech klíčových témat ve všech 19 kapitolách Essentials AFP střednědobých a dlouhodobých státních Management®, čtvrté vydání, což je úplná tělo testované na CTP zkoušku znalostí a dodat konkrétní radu ohledně jak přeložit to, co je popsáno v textu do reálného světa osvědčených postupů v podnicích všech velikostí.... [-]


Certifikovaný manažer kvality / organizační dokonalosti

Campus forma Denní studium 4 dny June 2019 Rakousko Innsbruck Norsko Oslo + 2 více

Certifikovaný manažer kvality / organizační Excellence (CMQ / OE) je profesionál, který vede a mistry proces - iniciativy ke zlepšení - všude, od malých firem po nadnárodní korporace - které mohou mít regionální nebo globální zaměření v různých služeb a průmyslových zařízeních. [+]

The Certifikovaný manažer jakosti / Organizační Excellence (CMQ / OE) je profesionál, který vede a mistry proces - iniciativy ke zlepšení - všude, od malých firem po nadnárodní korporace - které mohou mít regionální nebo globální zaměření v různých služeb a průmyslových zařízeních. CMQ / OE usnadňuje a vede týmové úsilí do vytváření a monitorování zákazník / vztahy s dodavateli, podporuje strategické plánování a nasazení iniciativy, a pomáhá vytvořit měřící systémy pro určení organizační zlepšení.

CMQ / OE by měl být schopen motivovat a hodnotit pracovníky, řídit projekty a lidských zdrojů, analyzovat finanční situaci, určit a vyhodnotit rizika a zaměstnat nástroje pro řízení znalostí a techniky při řešení organizačních problémů.... [-]


certifikovaný výcvikový program v správy, řízení rizik a dodržování

Campus forma Denní studium 5 dny June 2019 Německo Munich Švédsko Stockholm + 2 více

V dnešním složitém globálním obchodním prostředí, které mají transparentní přehled informací a koordinovaný přístup ke správě, řízení a zajišťování výkonu, rizik a dodržování předpisů je rozhodující pro úspěch. Organizace, které pochopit a aplikovat zásady integrované správy, řízení rizik a dodržování předpisů (GRC), v obou procesů a technologií, mají skutečnou konkurenční výhodu. [+]

V dnešním složitém globálním obchodním prostředí, které mají transparentní přehled informací a koordinovaný přístup ke správě, řízení a zajišťování výkonu, rizik a dodržování předpisů je rozhodující pro úspěch. Organizace, které chápou a uplatňují zásady integrované správy, řízení rizik a dodržování předpisů (GRC)V obou procesů a technologií, mají skutečnou konkurenční výhodu. Oni zlepšit jejich schopnost činit informovaná strategická rozhodnutí a jsou lépe schopny reagovat s obratností a rychlostí na hrozby a příležitosti, které vznikají. Tyto organizace jsou výhodnější a udržovat výzvy podnikání tím, že v návaznosti na praxi je principiální účinkující, což je organizace, která spolehlivě dosáhne svých cílů při správě nejistotu a jednají čestně.... [-]


Certifikát ve vedení myšlení: strategické, budoucího, výprava, systémové, analytické, inovace a tvořivé myšlení

Campus forma Denní studium 4 dny August 2019 Spojené arabské emiráty London

Tento vzrušující program typicky pro větší organizace na vyšších úrovních, ale vhodný pro každého manažera a vůdce, který potřebuje, aby se důležité rozhodnutí, obsahuje následující podporovat vysoce kvalitní rozhodování navigovat složitost. [+]

Vzhledem k tomu, tempo a povaha se zvyšuje změny v celosvětovém měřítku, složitost řešení problémů se stává kritickou kompetenci pro vůdce. Riziko rozhodnutí chybné a krátkodobé, reflexivní je i lídři potřebují rozvíjet schopnost přemýšlet jejich cestu přes kritických podnikových problémů a příležitostí. Jednoduchá analýza a řešení založená na zkušenosti již nejsou dostatečné pro konkurují na globální scéně.

Kvalita myšlení bude určovat kvalitu rozhodnutí a následným akcím a chování. Z tohoto důvodu prezentujeme nejlepší a inovativní nový program, který je zaměřen především na kognitivní domény (think-ing) pro vůdce. Používáme přístup konzultací vzdělání, zajištění rychlého, konkrétní a trvalé návratnost investic z učení a poradenské zakázky. Tento vzrušující program typicky pro větší organizace na vyšších úrovních, ale vhodný pro každého manažera a vůdce, který potřebuje, aby se důležité rozhodnutí, obsahuje následující podporovat vysoce kvalitní rozhodování navigovat složitost.... [-]


Dodavatel Řízení vztahů praktického

Campus forma Denní studium 4 dny May 2019 Německo Munich

Tento kurz je směs teorii i praxi. Tam jsou krátké přednášky, skupinové diskuse a mnoho interaktivních cvičení, všechny určené pro vývoj nových nápadů a získat celkový přehled o tom, jak a kde se můžeme rozhodnout řídit lepších vztahů s dodavateli. [+]

Podniky jsou stále více závislé na jejich dodavatelských partnerů. Naučte se, jak se zaměřit na dodavatele, kteří mohou pomoci vaší organizaci přesunout do budoucnosti. Využijte této rozsáhlého výukového programu, ponoří hluboko do vztahu správy "source-to-exit" z vaší dodavatelské základny.

Další informace o nástrojích, které budou rozvíjet své schopnosti a zlepšují své schopnosti. Být schopen vyvinout větší přínos k prosazování vašich firemních cílů a záměrů a řídit inteligentnější chování z vašich interních klientů. Naučte se, jak vytvořit atmosféru, kde vaši dodavatelé stát víc než jen dodavatele; kde se rozvíjí schopnost být "odpovědný dodavatel" léčení vás jako zákazníka "volby"; kde se stanou opravdovým obchodním partnerem a strategickým přínosem pro vaši organizaci zaměřena na dlouhodobé vzájemné cílů.... [-]


Facility management Professional® - recenze kurz

Campus forma Denní studium 4 dny July 2019 Německo Munich Spojené arabské emiráty London Švédsko Jönköping + 4 více

Společnost byla založena v roce 1980, IFMA je světově největší a nejvíce široce uznávané mezinárodní asociace pro profesionály v oblasti facility managementu, podporující více než 23,500 členů v 94 zemích. [+]

Společnost byla založena v roce 1980, IFMA je světově největší a nejvíce široce uznávané mezinárodní asociace pro profesionály v oblasti facility managementu, podporující více než 23,500 členů v 94 zemích.

Členy asociace, které jsou zastoupeny v 130 kapitolách a 17 rad po celém světě, spravuje více než 37 miliard čtverečních stop majetku a ročně koupit více než US $ 100 miliard v produktech a službách. Ke splnění svého poslání "zálohou povolání facility managementu tím, že poskytuje mimořádné služby, produkty, zdroje a příležitosti", na roční bázi IFMA:

Osvědčuje facility manažery prostřednictvím tří credentialing programů. Produkuje World Workplace, největším světovým facility management konference a expozice, a Facility Fusion, více intimní setkání FM profesionálů s výkonným sítí a fúze vzdělání, trénink vedení, osvědčených postupů a expozice. Provádí výzkum, který posiluje znalosti a dovednosti FM profesionálů a zároveň zdokonaluje povolání FM. Poskytuje širokou škálu vzdělávacích kurzů z programů entry-level těm, pro velmi zkušené manažery zařízení. 5 klíčových vzít aways ... [-]

Osvědčené postupy v oblasti údržby a spolehlivosti (cmrp zkoušku)

Campus forma Denní studium 4 dny June 2019 Německo Stuttgart Švédsko Gothenburg + 2 více

Tento kurz byl navržen pro údržbu a spolehlivost profesionály na všech úrovních. Známé Best Practices bude vysvětleno, demonstroval, a účastníci budou pracovat ve skupinách na skutečné problémy světa v každé funkční oblasti na údržbu a spolehlivost umožňující poučit se z instruktora a ostatními účastníky. [+]

Tento kurz byl navržen pro údržbu a spolehlivost profesionály na všech úrovních. Známé Best Practices bude vysvětleno, demonstroval, a účastníci budou pracovat ve skupinách na skutečné problémy světa v každé funkční oblasti na údržbu a spolehlivost umožňující poučit se z instruktora a ostatními účastníky. The Certified údržba a spolehlivost Professionals (CMRP) budou nabízeny k poslednímu dni tohoto programu.

5 klíčových vzít aways

1 Známé Best Practices ve údržba a spolehlivost "z celého světa budou vysvětleny a projednány 2 Vysvětlení a diskuse Nejlepší praktik v Údržba Strategie rozvoje, modifikace a PF Křivka 3 Osvědčené World Class plánování údržby a rozvrhování Best Practices a jak změnit ze současného stavu k osvědčeným postupům 4 překážek a řešení pro efektivní práci Execution - Change management 5 vedoucími a zaostávajícími KPI pro proaktivní údržba a spolehlivost pracovní procesy a sedět na Certified údržba a spolehlivost Professionals (CMRP)... [-]


Senior mezinárodní projektový manažer

Campus forma Denní studium 4 dny July 2019 Spojené arabské emiráty London

Abychom pochopili moderní mezinárodní projekt a programového řízení na základě globální řízení foundational standardů včetně PMI PMBOK Standard pro řízení programu a IPMA kompetencí vychází metodologie [+]

5 klíčových vzít aways

1.. Pochopit strukturu a přístup úspěšného mezinárodního řízení projektů 2. Pochopte a důvěřujte, jak nastavit a řídit komplexní mezinárodní projekt / program kompatibilní s PMI prostřednictvím případové studie v reálném životě a příkladů 3. Získejte širší perspektivu tím, že pochopíte, jak se projekty hodí do portfolií a programových perspektiv - slavného pohledu na orla 4. Porozumět teoriím, stejnoprávným právním předpisům a nejpoužívanějším nástrojům a technikám, které mají vliv, a tím pomáhají nebo brání dosažení úspěchu projektu 5. Pochopte, co se zkoumá v oblasti řízení projektů a zjištění, která vám mohou pomoci ve vaší pozici... [-]


Senior profesionální h - mezinárodní

Campus forma Denní studium 4 dny June 2019 Německo Stuttgart

HR Certification Institute nabízí komplexní portfolio pokročilých profesionálních pověření pro personalisty po celém světě. Díky kombinaci formálního vzdělání a zkušeností, dodržování vysokých etických standardů, prokázaly znalosti a úspěch prostřednictvím zkoušky a obnovený závazek dalšího profesního rozvoje, certifikované personalisté zvýšit svou důvěryhodnost a organizace, kterým slouží. [+]

Proč HRCI certifikace? HR Certification Institute nabízí komplexní portfolio pokročilých profesionálních pověření pro personalisty po celém světě. Díky kombinaci formálního vzdělání a zkušeností, dodržování vysokých etických standardů, prokázaly znalosti a úspěch prostřednictvím zkoušky a obnovený závazek dalšího profesního rozvoje, certifikované personalisté zvýšit svou důvěryhodnost a organizace, kterým slouží. 120.000 + personalisté na celém světě s hrdostí udržují pověření vysokého představitele certifikační orgán je jako značka vysoké profesionální rozdílu.

Senior Professional HR -mezinárodní

(SPHRi) je celosvětově relevantní pověření, který je určen k ověření řízení na úrovni základní znalosti lidských zdrojů a dovedností. Pověření demonstruje zvládnutí obecně uznávanými zásadami lidských zdrojů ve strategic- Gy a rozvoj politiky, jakož i poskytování služeb. Nezávisle na geografické oblasti, že pověření spíše doplňuje místní personální postupy. Přes prokázané znalosti, pověření zvyšuje důvěryhodnost personalistů a organizací, které slouží.... [-]


Smlouva a obchodní řízení praktik

Campus forma Denní studium 4 dny July 2019 Německo Frankfurt Švédsko Gothenburg Turecko Istanbul + 4 více

Lidé vstoupí smlouva a obchodní řízení disciplínu z nejrůznějších prostředí, často s malou nebo žádnou zvláštní školení. Mohou být finanční nebo právní odborníci mohou pocházet z prodeje nebo z funkce v tržním zpravodajských služeb. [+]

lidé vstupují Smlouva a vedení Komerční disciplína z nejrůznějších prostředí, často s malou nebo žádnou zvláštní školení. Mohou být finanční nebo právní odborníci mohou pocházet z prodeje nebo z funkce v tržním zpravodajských služeb. Klíčovou hodnotou nabízeno, je, že učení IACCM poskytuje každý s konzistentním základní úroveň znalostí. IACCM také zavádí koncept profesionálního standardu a odpovídající certifikaci, aby podporovaly jednotlivce v jejich dalšímu rozvoji. To umožňuje IACCM dodat platný posouzení skutečných schopností v Associate, lékaře a odborné úrovni.

5 klíčových vzít aways Pochopit a přijmout osvědčené postupy při uzavírání smluv a smluvní vedení 2 dodávat větší hodnotu podniku prostřednictvím vylepšených smluvně výsledků 3 řídit rizika s větší účinností 4 Urychlená uzavírání smluv a řízení smluv proces 5 Minimalizace spory a poškození pověsti spojené s neefektivním smluv WHO by se měl zúčastnit? ... [-]

Strategické řízení jakosti

Campus forma Denní studium 4 dny July 2019 Spojené arabské emiráty London

Tento intenzivní čtyřdenní program je určen pro ty, kteří na vyšších vedoucích pozicích. Účastníci získají praktické znalosti o tom, jak zhodnotit rizika ze strategického obchodního hlediska a taktické operace hlediska sladit všechny funkce v organizaci výroby nebo služby, které mají být umístěny tak, aby řešení problémů, kterým čelí rychlými změnami tržními silami, stejně jako stále se měnící požadavky zákazníků a technologický pokrok. Tento program bude využívat aplikace kvalitního teorie a metodologie v komplexního přístupu k podpoře obchodního úspěchu. [+]

Tento intenzivní čtyřdenní program je určen pro ty, kteří na vyšších vedoucích pozicích. Účastníci získají praktické znalosti o tom, jak zhodnotit rizika ze strategického obchodního hlediska a taktické operace hlediska sladit všechny funkce v organizaci výroby nebo služby, které mají být umístěny tak, aby řešení problémů, kterým čelí rychlými změnami tržními silami, stejně jako stále se měnící požadavky zákazníků a technologický pokrok. Tento program bude využívat aplikace kvalitního teorie a metodologie v komplexního přístupu k podpoře obchodního úspěchu. Použití kvalitních nástrojů pro podporu skutečnosti, na základě strategického rozhodování, jakož i taktické rozhodování bude zdůrazněna. Účastníci se nestane kvalitní profesionálové, ale získají pokročilé znalosti o tom, jak systém managementu jakosti podporuje strategii a operace.... [-]


Výkonný certifikát v oblasti HR a obchodní strategie

Campus forma Denní studium 4 dny August 2019 Spojené arabské emiráty London

V dnešním turbulentním podnikatelském světě, většina firem se ocitnou ve složitém konkurenčním prostředí, ve kterém formulaci a provádění strategie jsou kritičtější než kdykoliv předtím. Pokud se společnosti nepodaří dostát svým slibům, většina vině špatně navrženou strategii. [+]

V dnešním turbulentním podnikatelském světě, většina firem se ocitnou ve složitém konkurenčním prostředí, ve kterém formulaci a provádění strategie jsou kritičtější než kdykoliv předtím. Pokud se společnosti nepodaří dostát svým slibům, většina vině špatně navrženou strategii.

Nevyplatí strategie může být plánovány bez přihlédnutí schopnost organizace jej vykonat - strategie nejvíce často selhávají, protože nebyly provedeny správně. Věci, které se má stát se nestane. Buď organizace nejsou schopny jejich uskutečnění, nebo představitelé podniku misjudge problémů, kterým čelí, nebo obojí.

vedoucí HR muset poskytnout strategické poznatky o tom, jak lidský kapitál firmy mohou nejlépe dostát svým "strategických obchodních cílů. Účastníci se naučí a používat celou řadu strategických nástrojů, rámců a smýšlení lépe porozumět společnosti obchodní strategie a obchodního modelu, jejich konkurenční pozici jejich odvětví, a to je lidský kapitál hodnotová propozice pro konkurenční výhodu. Vedoucí HR budou mít pevné uchopení klíčových pojmů, modelů a jazyka strategie a strategie důsledky má na konstrukci, schopností a rozmístění pracovních sil. Zvláštní důraz je kladen na propojení strategické a taktické problémy organizačního uspořádání, rozpočtování a analytické, rozvíjí vysoce výkonný kulturu, a jak může vytvořit nové organizační možnosti.... [-]


Kurzy

Samozřejmě v auditu, regulace a dodržování

Online forma Campus forma Denní studium 5 dny September 2019 Spojené arabské emiráty Dubai London Spojené státy americké New York Švédsko Jönköping Německo Munich Rakousko Innsbruck Stuttgart Stockholm Turecko Istanbul Španělsko Barcelona Norsko Oslo Frankfurt Gothenburg + 20 více

Tento výcvikový kurz má vysokou hodnotu pro jak pro jednotlivce, kteří chtějí investovat do své budoucnosti a zájem se připojit ke komunitě vedoucích představitelů v oblasti informačních technologií a poradenství. [+]

Tento výcvikový kurz má vysokou hodnotu pro jak pro jednotlivce, kteří chtějí investovat do své budoucnosti a zájem se připojit ke komunitě vedoucích představitelů v oblasti informačních technologií a poradenství. Certifikace Certifikovaný auditor informačních systémů (CISA) je vysoce ceněn od renomovaných firem; Na druhou stranu je tento kurz je také vysokou hodnotu pro firmy, které se starají o rozšíření svých pracovníků možnosti s cílem vytvořit a udržet kvalitu a zabezpečených informačních služeb; které jistě obohatí organizace diferenciaci a usnadnit e-obchodní transformaci.

Cíle kurzu Zavést IT audit jako vědy, praxe a povolání se seznámí s kandidáty kromě celosvětově uznávaných zásad auditu. Sdílet praktické zkušenosti týkající se provádění a řízení IT audit úkoly v souladu s etikou a standardy profese. Zavést IT klíčové koncepty a zásady bezpečnosti, jakož i léčebných postupů podle rámců ISACA. Připravenost složit zkoušku Certified Information System Auditor (CISA) provedenou informačních systémů auditu a kontroly asociace - USA. WHO by se měl zúčastnit? IT manažeři / Bezpečnostní manažeři / IT projektových manažerů IS / IT Auditoři Veřejné účetní a auditory IS / IT Consultants IT Quality vedoucí pracovníci IT technického personálu, kteří aspirují na IT vedení Všichni aspiranti na vedoucích pozicích IT 5 klíčových vzít aways Odlišný pohled na IT jako „business enabler“, a jak ji sbližují s obchodními cíli a úkoly. Stážisté se dozvěděla o sadu témat a znalostních oblastí, ve správě IT a jeho provozního řízení. Uvědomte si, klíčové role a odpovědnosti při správě IT v organizaci, a stalo schopni navrhnout potřebné struktury pro úspěšný a zabezpečeny... [-]

Videos

LEORON Professional Development Institute