El Camino College

Úvod

Přečtěte si oficiální popis

Akreditace

El Camino College je akreditována akreditační komisí pro vysoké školy Společenství a juniorské vysoké školy západního svazu škol a vysokých škol, institucionálního akreditačního orgánu uznaného Komisí pro uznávání postsekundární akreditace a ministerstva školství USA. Kalifornská univerzita, Kalifornská státní univerzita a další vysoké školy a univerzity poskytují plné zápočty za vhodné kurzy dokončené na El Camino College. El Camino College je schválen pro veterány od Úřadu postsekundárního vzdělávání, Kalifornského ministerstva školství.

Členství

El Camino College je členem Community College League v Kalifornii.

Osvědčení

El Camino Community College District tímto potvrzuje, že tento katalog je pravdivý a správný v obsahu podle DVB Circular 20-76 84, Dodatek P, odst. 6 (a), Ministerstvo školství, Kalifornský stát.

Promoce

historie

V roce 1946, po silných doporučeních konzultačního týmu k založení dvouletého vysokoškolského studia v oblasti Inglewood-South Bay, správní rady údolí Centinela, Redondo, Inglewood a El Segundo získaly schválení voličů 10-1 pro vytvoření Juniorské vysoké školy. Torrance se brzy připojil k nově pronajaté skupině a El Camino Community College District byl oficiálně založen 1. července 1947.

Centrálně umístěný v jižním zálivu, El Camino Community College District zahrnuje sedm sjednocených a středních škol a devět měst - populace téměř 533 000 obyvatel. Ranní učebny představovaly přebytky kasáren druhé světové války, které byly přepravovány na sever od staré letecké základny armády Santa Ana v okrese Orange.

První trvalou budovou pro výuku ve třídě byla budova obchodu, která byla otevřena v roce 1949. Byla následována dámská tělocvična, polní dům, další budova obchodu a budova Sociálních věd. Hlavní stavba byla řádem podnikání téměř každý rok během růstových let vysoké školy. Budovy El Camino College pokryjí plochu 1,129,112 čtverečních stop a byly postaveny za cenu 28 milionů dolarů. To znamená, že 27 struktur bylo dokončeno bez jakéhokoli propojeného zadlužení okresu.

V listopadu 2002 schválili voliči El Camino Community College District opatření o obligacích ve výši 394 milionů dolarů. Úspěšná pasáž tohoto prvního opatření dluhopisů umožní okresu vybudovat několik nových budov, zapojit se do zásadní přestavby a rekonstrukce ostatních a podniknout kroky ke zlepšení zdraví a bezpečnosti studentů a zaměstnanců.

Historie byla znovu provedena v listopadu 2012, kdy okresní voliči schválili opatření E, opatření na dluhopisy ve výši 350 milionů dolarů. Opatření E poskytne finanční prostředky na zlepšení bezpečnosti, technologií a úspor energie ve třídách, laboratořích a dalších vzdělávacích zařízeních.

Dluhopisové peníze mohou být použity pouze na zařízeních a zařízeních. Žádný z nich nemůže být použit pro platy nebo programy. Výbor pro dohled nad dluhopisy občanů poskytuje veřejnosti výroční zprávu o využívání finančních prostředků.

Poslání a vize

Poslání

Vysoká škola El Camino dělá pozitivní rozdíl v životě lidí. Poskytujeme vynikající komplexní vzdělávací programy a služby, které podporují učení a úspěch studentů ve spolupráci s různorodými komunitami.

Vize

El Camino College bude kolekcí výběru pro úspěšné učení studentů, které transformuje životy, posiluje komunitu a inspiruje jednotlivce, aby vynikly.

Prohlášení hodnot

Naší nejvyšší hodnotou jsou naše studenti a jejich vzdělávací cíle; V této hodnotě je to naše uznání, že fakulta a zaměstnanci El Camino College jsou stabilitou vysoké školy, zdrojem síly a hnací silou. S ohledem na tuto skutečnost jsou naše pět základních hodnot:

  • Lidé: snažíme se vyvážit potřeby našich studentů, zaměstnanců a komunity.
  • Respekt: pracujeme v duchu spolupráce a spolupráce.
  • Integrita: jednáme eticky a upřímně vůči našim studentům, kolegům a komunitě.
  • Rozmanitost: uznáváme a oceňujeme naše podobnosti a rozdíly.
  • Excelence: usilujeme o dosažení kvality a dokonalosti ve všem, co děláme.
Studovat

Výsledky institucionální efektivity:

Institucionální efektivnost zahrnuje úsilí vysoké školy o neustálé zlepšování institucionální kvality, úspěchu studenta a plnění mise. Integrované procesy hodnocení, hodnocení a plánování akademie jsou zavedeny do praxe s konečným výsledkem větší institucionální účinnosti - více studentů z našich různých komunit dosáhne vzdělávacího úspěchu a splní své akademické cíle.

Následující výsledky budou použity k měření pokroku dosaženého studentům a zlepšení efektivity institucí na vysoké škole El Camino.

  1. Míra připravenosti studenta
  2. Úspěšná míra dokončení kurzu
  3. Opravná míra dokončení v angličtině
  4. Opravná míra dokončení matematiky
  5. Trojroční perzistence
  6. Dosažená míra
  7. Míra dokončení
  8. Přenosová rychlost
  9. Získané tituly a certifikáty
  10. Počet přenosů

Cíle zlepšování, které mají být dosaženy do konce strategického plánu (akademický rok 2019-2020), se rozvíjejí prostřednictvím konzultací v rámci celé školy, s ročním pokrokem ve srovnání s výchozím rokem. Výstupy institucionální účinnosti budou každoročně monitorovány, aby bylo dosaženo pokroku v každém cíli. Důležitou prioritou je navíc snížit stávající rozdíly v dosahování demografických charakteristik ve všech opatřeních.

Strategické iniciativy

Za účelem splnění mise a pokroku ve výhledu se El Camino College zaměřuje na následující strategické iniciativy. Strategické iniciativy představují oblasti zaměřené na zlepšení. Cíle jsou celoživotní plány na vysoké škole pro dosažení pokroku v každé iniciativě. Opatření posuzují pokrok v období strategického plánu (2015-16 až 2019-2020).

Studentské učení

Podporujte studentské učení pomocí různých efektivních metod výuky, vzdělávacích technologií a vysokoškolských zdrojů.

Cíle:

  1. Vypracujte komplexní plán profesního rozvoje, který bude vázat plány kampaně a iniciativy na podporu úspěchu studentů.
  2. Zahrnout instruktážní přístupy, které jsou pozitivně spojeny s úspěchem studenta a
  3. vytrvalost.
  4. Poskytněte specifický a relevantní technologický výcvik, který podpoří integraci technologie
  5. návod.
  6. Zajistěte vybavení potřebné k podpoře využívání technologií fakulty.
  7. Účast na konferenci založená na výsledcích instituce s požadovanou sdílenou složkou pro případné širší akademické výhody.
Promoce

Institucionální Účinnost

Posílit procesy, programy a služby prostřednictvím efektivního a efektivního využívání hodnocení, přezkumu programu, plánování a alokace zdrojů.

Cíle:

  1. Vytvořte nástroj integrovaného přehledu a plánování programu.
  2. Vytvořte měřítka a cíle pro dosažení úspěchu studenta.
  3. Pravidelně shromažďujte aktuální informace o naší komunitě, abychom zajistili, že reagujeme na potřeby komunity.
  4. Posílit spolupráci mezi programy, které slouží studentům.
  5. Usnadněte silnou fiskální pozici, která umožní odůvodněné reakce na fiskální hrozby.
  6. Přidejte tuto iniciativu k účelovému prohlášení každého výboru, který se zabývá procesy institucionální účinnosti.

Modernizace

Modernizovat infrastrukturu a technologické zdroje pro usnadnění pozitivního učení a pracovního prostředí.

Cíle:

  1. Implementujte technologický plán tak, aby splňoval rozvoj informačních technologií v areálu.
  2. Pokračovat v implementaci Master Planu zařízení na modernizaci zařízení a infrastruktury školního areálu, podle potřeby revidovat.
  3. Implementujte bezpečnostní kamery a další technologické aspekty plánu bezpečnosti areálu.

Student Výsledky učení

Institucionální Studijní výsledky

Výstupy institucionálního vzdělávání (ILO) definují dovednosti a znalosti, které by student měl mít po dokončení studia na vysoké škole El Camino.

El Camino College Institucionální vzdělávací výsledky (ILO): Studenti, kteří ukončili studium na vysoké škole El Camino, dosáhnou následujících učebních výsledků:

ILO 1 - Kritické myšlení

Studenti aplikují kritické, kreativní a analytické dovednosti k identifikaci a řešení problémů, analyzování informací, syntetizování a vyhodnocování myšlenek a transformaci stávajících myšlenek na nové formy.

ILO 2 - Komunikace

Studenti efektivně komunikují a reagují na různorodé publikum v písemných, mluvených nebo podepsaných a uměleckých podobách.

ILO 3 - rozvoj osobnosti a osobnosti

Studenti jsou produktivní a angažovaní členové společnosti, kteří projevují osobní odpovědnost a společenské a sociální povědomí prostřednictvím svého zapojení do školních programů a služeb.

ILO 4 - Informační gramotnost

Studenti určují informační potřebu a používají různá média a formáty k vypracování výzkumné strategie a vyhledání, hodnocení, dokumentaci a použití informací k dosažení konkrétního účelu. Studenti prokazují porozumění právním, sociálním a etickým aspektům souvisejícím s využíváním informací.

Výsledky studijních učení a výsledky oblasti služeb

Studentské výsledky vzdělávání (SLO) určují dovednosti a znalosti, které by student měl mít po ukončení určitého kurzu.

Výsledky výuky programu (PLO) definují dovednosti a znalosti, které by student měl mít po ukončení určitého programu.

Výstupy v oblasti služeb (NSA) měří úroveň porozumění, dovedností a / nebo znalostí, které student bude mít při interakci se službou podpory studentů nebo administrativní službou.

Normy pro akreditaci vyžadují, aby vysoké školy pravidelně a průběžně posuzovaly studium studentů, aby se zajistilo, že studenti se učí o kurzech a programových cílech a obsahu a získávají znalosti, dovednosti a / nebo znalosti požadované studentskými podpůrnými službami a administrativními službami . Prostřednictvím efektivního procesu hodnocení studijních výsledků studentů mohou členové fakulty revidovat své kurzy a provádět úpravy ke zlepšení dosažených výsledků studentů, zatímco služby podpory studentů a pracovníci administrativních služeb mohou posoudit účinnost poskytovaných služeb. Akademická komise vyžaduje, aby akreditační komise pro akademické komunity a vysoké školy (ACCJC) pro akreditaci poskytla akreditační komisi a studentům důkazy, že je zaveden průběžný a důsledný program pro hodnocení výsledků učení studentů. Vysoká škola pravidelně vyhodnocuje programy výukových a podpůrných služeb, aby zlepšila učení studentů prostřednictvím plánované revize programu, posuzování SLO, PLO, ILO a NKÚ, jakož i plánování a hodnocení programu.

Vstupné

Každá osoba starší 18 let nebo která má vysokoškolský diplom nebo její ekvivalent z USA nebo jiného národa bude přijata, pokud to zákon nepovolí. Pokud jsou do věku 18 let, studenti se kvalifikují, pokud mají 1) absolvovali střední školu nebo 2) absolvovali zkoušku odborné způsobilosti v střední škole v Kalifornii.

Místa

Torrance

Adresa, 1. řádek
EL CAMINO COLLEGE 16007 Crenshaw Blvd. Torrance, CA 90506
Torrance, Kalifornie, Spojené státy americké
Telefonní číslo
undefined