Řízení vztahů s veřejností
London Business Training & Consulting
Klíčová informace
Umístění kampusu
London, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 týden
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Přehled
Účastí na tomto kurzu kreativně prozkoumáte praktické dovednosti a obchodní bystrost potřebnou k řízení image a pověsti organizací a značek. Kontextualizace PR a teorie komunikace vytvoří širokou škálu možností, jak můžete změnit mediální strategii, spojit se s afinitními skupinami a spravovat obsah.
Kurz bude zahrnovat také návštěvu organizace relevantní pro kurz, aby delegáti mohli porozumět tomu, jak jejich současníci fungují v reálném světě.
Kurz bude zakončen shrnutím klíčových bodů učení a následným cvičením akčního plánování s cílem uplatnit získané znalosti a dovednosti ihned po návratu do práce. K dispozici je také podpora po ukončení kurzu v souvislosti s implementací vašeho akčního plánu, a to až do šesti (6) měsíců po ukončení kurzu.
Denní program
Řízení PR komunikace
- Původ Public Relations
- Interní a externí komunikace
- Řízení vztahů
- Pochopení kanálů PR
Mediální vztahy a tisková strategie
- Best Practice of PR
- Jednání s médii. Redaktoři, mínění a novináři
- Vztahy s médii a techniky rozhovoru
- Hledání PR příležitostí
Reputace společnosti a zapojení zainteresovaných stran
- Budování reputace
- Měření vnímání zainteresovaných stran
- Analýza postojů povzbuzující vnímavost
- Vynikající firemní image
Prohlídka místa
- Průmyslová návštěva příslušné organizace.
- Pohled do vnitřního fungování firem.
- Příležitost učit se prostřednictvím interakce s praktikujícími profesionály.
Přehled kurzu
- Shrnutí a rekapitulace klíčových cílů učení
- Plánování akcí
Cílová skupina
Tento kurz je vhodný pro:
- Ředitelé marketingu a PR komunikace.
- Mediální nebo marketingoví manažeři a PR manažeři.
- Tým podnikové komunikace
Výsledky učení
Po absolvování tohoto kurzu budete schopni:
- Poskytujte cílené PR kampaně, které zlepšují image a pověst organizace u zainteresovaných stran.
- Ovládněte komunikační a mediální strategii prostřednictvím zapojení, vytváření zpráv a sdílení informací.
- Vypracujte barometr k pochopení a interpretaci názorů zúčastněných stran, abyste vytvořili příznivé vnímání.
- Rozvíjejte praktický pohled na současné pracovní postupy ve vašem oboru.
- Implementujte akční plán na svém pracovišti s využitím znalostí a dovedností získaných během kurzu.